,,Tak jsme ve škole, Casey" snížil se abych mu mohla seskočit ze zad. Byl strašný vysoký a já proti němu vypadala jak čivava. ,,Jé, ahoj Casey" Podívala jsem se před sebe a zdravila mě jedna moje kamarádka Zoe. ,,Ahoj Zoe" s úsměvem jsem ji Pozdravila a objala. Úsměv mi oplatila a objetí taky. Odtrhla mě od Brooklyna který už se bavil s Kevinem(Jeho nejlepší kámoš). Řvu: ,,Tak zatím, kámošenko" usmála jsem se na něj. ,,Zatím, kámojdo" úsměv mi oplatil. Se Zoe jsem se rozběhli do třídy. Pozdravila jsem všechny a upřímně jsem se na ně vesele usmála. Pak jsem si sedla do své ,,cool" lavice a připravovala se na hodinu matematiky. Přišla zamnou moje nejlepší kamarádka Britney. Usmála se objala mě. Pozdravila jsem ji a začali jsme si povídat do té doby než zazvonilo. ,,Tak dobré ráno třído" řekla paní učitelka Smithová. A tak oficiálně začala hodina matematiky. Celou dobu jsem vůbec nevnímala látku kterou zrovna probírané, ale hihňala jsem se s Andy. Ta semnou sedí. Je s ní strašná sranda a mám jí ráda.
,,Crr" zazvonilo a učitelka nám popřála hezky zbytek dne. Zvedla jsem se ze židle a počkala na Britney a Becky moje nejlepší kamarádky. Společně jsme šli na druhou hodinu a to Biologii. Cupitali jsme po chodbě a najednou mě někdo polechtá na zádech a vřele mě obejme. Já se otočím a vidím svého kamaráda Lucase. Objetí mu oplacím a směju se na něj. ,,Máš se?" Zeptá se. ,,Jo, skvěle, ty?" Odpovím. ,,Nemůže to být lepší" řekl a usmál se až tak, že mu byly vidět jeho roztomilé dolíčky. A pak jsme spolu šli na Biologii. Celou cestu mi vyprávěl co dělal o víkendu. Byla to zábava protože on je zábavný. Už jsme ve třídě a já se usadím do lavice. Uplyne hodina a je konečně velká přestávka. ,,Vííí". Říkám si vduchu. Popadnu svačinu a jdu za Britney,Becky, Saly, Andy, Lily, Lolou, Lucasem, Brooklynem, Markem a za dalšími lidmi a smějeme se tak moc, že to nejde zastavit. Brooklyn mě popostrčí, já se otočím a už jsem nad zemí. Zvedne mě a zatočí semnou a všichni se smějí, já se směju, on se směje, je to bezva. Vytáhnu svůj mobil zapnu foťák abych měla nějaké zachované vzpomínky ve formě fotky.
Začneme se gebit aby ta fotka byla dost "crazy". Pustí mě na stůl a pak zbytek přestávky se skoro celá třída fotí. Selfíčka přece. Ty jsou nejlepší.