❤️Oběd❤️

28 4 0
                                    

,,Crrr" zazvoní na oběd. Zvednu se ze židle, vezmu si tašku a jdu společně s Britney, Becky a Lucasem dolů po schodech ke skříňkam. Dám si baťoh do skříňky a jdu za Britney. Počkám na ni a jdeme ještě s Becky na oběd. ,,Sakra, to snad nikdy ten oběd nedostaneme" řekne Becky a zamračí se. Je totiž veliká fronta. ,,Klid, Becky prostě musíme počkat" uklidnila jsem ji. ,,Kámojdo, můžu jít za tebe?" Ozve se nečekaně v zadu ve frontě Brooklyn. ,,Pojď, Kámošenko" úsměji se a pohladím ho po rameni. Brooklyn mi úsměv oplatí a začneme si povídat. ,,Takže jsme teda domluveni, že spolu půjdeme na fotbalové hřiště?" Zeptá se. ,,Jo, jsme" pousmála jsem se. ,,Konečně jsem tady u jídla" Becky se zaradovala, že už ta fronta zmizela. ,,No vidíš, ani to netrvalo tak dlouho, ty netrpělivá" zasměje se Britney a dáme si placáka. ,,Jako vážně?" Becky se upřeně zadívá na mrkvový knedlík s hovězím masem a houbovou omáčkou. ,,Co se děje?" zeptám se. ,,Ty se mě ještě ptáš, když ten oběd je naprosto odporný a já na něj čekám úplně zbytečně v té dlouhé frontě?" Zakření se. Já s Britney se začneme smát, jelikož ve školní jídelně je to jídlo vždycky hnusné. Kuchařka mi předá oběd a já s Britney a Becky jdu najít místo kde bychom si mohli sednout. Najdeme místo, sedneme si. Sedíme u celého stolu úplně sami. Jo, není to nejlepší místo. Samozřejmě bych chtěla sedět vedle Brooklyna, ale tam už není místo:( Doufám, že nezapomněl na to, že má jít dneska semnou ven. Chvilku nad tím přemýšlím a žvejkám ten nechutný knedlík s mrkví. Zachvilku mě drkne Britney do ramene... ,,Jsi v pohodě?" Zeptala se. ,,Jo, ale nevím jestli na mě Brooklyn nezapomněl" Odpověděla jsem. ,,Neboj, určitě nezapomněl" Ujistila mě Becky. Trochu jsem se usmála a Becky mě upozornila na moje dolíčky na mé tváři. ,,Casey! Tady jsi. Myslel jsem, že jsi nešla na oběd... Proč sis k nám nesedla s Britney a Becky?" zakřičel na mě Brooklyn. ,,U tebe nebylo místo" Odpověděla jsem se zášklebkem. ,,Měla jsi zamnou přijít, určitě by se pro tebe našlo místo" Zazubil se. ,,Dobře, budu si to pamatovat" Vyjekla jsem. ,,Můžu si teda k tobě sednout?" Zasmál se. ,,Jasně, pojď."  Rozzářily se mi oči. Brooklyn si sednul naproti ještě s Kevinem, Andy, Loloul a Lili. Celou dobu jsme po sobě házeli usměvavé obličeje. Všichni jsme si povídali o plese který se pomalu, ale jistě blíží. Já se osobně toho plesu bojím, protože mě ještě nikdo nepozval a nemám co na sebe. Asi budeme muset s Becky a Britney zajít do nákupního centra Aupark. Tam mají totiž krásný a originální obchůdek se šaty jak na plesy tak na nějaké slavnosti.



Moc se omlouvám za všechny pravopisné chyby. Děkuju za veškerou podporu. Love u❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 13, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nikdy neříkej nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat