Hayatımın yeni bir dönemine başlıyordum.Liseli olmak nasıl bir duygudur sizce...
Hem anlatırlar ya lisede hayat farklıdır.En çok duyduğumuz şeyde liseli aşıklardır.Neyi farklı ki bu lise hayatının?Ben size kendi lise hayatımı anlatayım.
Okul sebebiyle bu şehre yeni gelmiştik.Eminim ki okul da bana yabancı gelecekti.Sabah kalmak istemesem de zorla yataktan doğruldum.annemin hazırladığı güzel bir kahvaltı yaptım.Ve düştüm okul yoluna...
Ayaklarım geri geri giderken hedefe doğru gidiyordum ve kara göründü.Artık yeni bir okul, arkadaşlar ve kafamın almayacağı dersler...İstiklal Marşı ve okul tanıtımı için sıradaydık.Nereye baksam tanımadığım yüzler,insanlar hepsi birbirinden farklıydı. Okul camında bir kaç kağıt asılı ve kimin hangi sınıfta olduğu yazılıydı bakmak için gittim ve 9/F sınıfında olduğumu gördüm.Sanki başka hiç harf yokmuş gibi taa f yani tuhaf... Ben hangi sınıfta olduğumu öğrenmeye çalışırken kızın biri ile şu diyaloğa girdim ;
(o) - hangi sınıftasın ?
(Ben)- F sınıfı sen ?
(o)- aa bende f sınıfındayım... dedi.
''İlk tanıştığım kişiydi ve iyi anlaşabileceğimizi düşünüyorum'' Sınıflara çıkmaya başladık birinci katta son sınıftaydım ve sıraya oturdum aşağıda ilk tanıştığım kişi olan Öyküyle sıra arkadaşı olduk. Bir kızı da sırada görmüştüm iyi anlaşabileceğimi düşündüğüm bir kız vardı sınıfa gelince onu gördüm onunla da aynı sınıftaymışız.Öğretmenlere tek tek kendimizi anlatmaya başladık sürekli gelen herkese anlatmak ölüm gibi olmaya başladı aşağıda gördüğüm kızın adıda Gizemmiş eh fena değil. Allahıma şükürler olsun ki son zil sesini duydum ve artık okulun ilk günü bitti. Ayaklarımın geri geri geldiği okuldan koşarak çıktım. Biraz ileride tesadüf ki Gizem ile karşılaştım beraber gidiyorduk meğer evlerimiz birbirine çok yakınmış .Birlikte biraz yürüyünce tebessüm ederek ayrıldık.Eve geldim ve yatağıma uzandım gün içerisinde yaşadıklarımı düşündüm ve karar verdim.Sadece bana yabancı değildi herşey bakalım meşhur lise hayatında neler göreceğim.