Güne gözlerimi açar açmaz bugün bişeyler yapmalıyım diye düşündüm ve kararlıydım artık bugün kendimi farkettirme zamanım gelmişti. ( böyle diyorum da gören de aylardır bekliyorum sanar ama benimki Yıldırım nikahı misali Yıldırım aşkı :) ) hazırladım ve her zaman ki sabah klasiği oldu bugün sarı kafayı fazla düşünceli gördüm neyi olduğunu çok merak ediyorum acaba bi sorunumu var yoksa sevgilisinden mi ayrıldı :D sınıfta bunları düşünürken cama çıktım azıcık hava alırım diye sonra kafamı yukarı bi kaldırdım bir de göreyim benim sarışın yakışıklım elinde tesbihiyle öylece karşıya bakıyor ya resmen oturup cama saatlerce izlemek istedim bu nasıl bişey diye içten içe geçiriyorum ama haberi yok o karşıya uzaklara dalıyor ben ise ona bakmaktan kendimi alamıyorum :) teneffüs zili çalınca bir teneffüs rutini başladı burda sıralama söyle :)
1- merdivenlerin orda sarı kafayı bekle :)
2-merdivenden geçtikten sonra peşine takıl :)
3-teneffüs bitene kadar etraftaki yamyamlardan koru :)
4-zil çalınca gözünün önünde yukarı kadar çıkmasını bekle :)
5-sınıfa girdikten sonra öğretmen gelene kadar camdan izle :)
(Anlayacağınız hizmette gözetleme ve koruma da sınır yok :) ) teneffüse inmistim her zaman olduğu gibi beyefendi spor salonunda yine kızlarla beraber voleybol oynuyo hemde iki yanında da kızlar yani bu kere 1 metre kuralina aykırıydı sefer karar verdim bende oynama ve hemen gidip bi kızla aralarına girdim hiç bişey yokmuş :D (keşke benden iki tane olsa da diğer tarafina da kendimden koysam :) ) biraz voleybol oynuyoruz bi topa vuruşu var saçları böyle hafif sallanıyor ufak bi tebessüm hayran hayran bakmamak mümkün değil ve harika kokuyo resmen kokusundan sürüklenebilirdim :) hersey gayet güzel gidiyor ben tadını çıkarıyorum diye düşünürken bi baktım ben çocuğa odaklanmışım ama diğerleride boş durmamış herkes ona top atıyo böyle oyun mu oynanir oldu olacak alın dairenin ortasına çocuğu da siz oynayın sadece derken topa biraz sinirli vurmusum topta spor salonunun tavaninda kaldı :) ama herseyde bi Hayır vardır demişler ve sarı kafa bana dönerek söyle bir konuşma oldu :)
Sarı kafa : - senin adın ne ?
Ben - bi bi birce :D
Sarı kafa - nasıl becerdin o topu oraya atmayı ?
Ben - şey ben birden ( sanki top senin bide bagirsaydin diye düşünürken )
Sarı kafa - eğlenceli bi kıza benziyosun yüzün hep gülüyor :)
Ve ben bu laf üzerine saçma sapan gülerken zil çalmış da gönlumun efendisi gidiyor :) ( ya inanabiliyo musun benim yüzüm gülüyomus demek ki bana bakıyo beni takip ediyo demektir bu yaşasın be biliyodum işte :) ) günün geri kalanını da aptalca bi gülümse ile geçirirken herseyden kopmuş gibiydim resmen Kelebeklerim uçmaya başlamıştı :) ( aa size söylemeyi unuttum benim Karnım sürekli gurulduyor ve sesli bi şekilde yani çok sık sık gurulduyo ve sanırım bu sefer ki guruldamalar minik aşk kelebekleriydiii :) ) eve geldiğim de kendimi yatağa atıp sadece düşünmeye başlamıştım bugün olanları ve hala o etkileyici hafif kalın harika ses tonu ile bana eğlenceli bi kızsın güleryüzlüsün demesi kulaklarımdaydı ve böyle düşünürken ne kadar aptal olduğumu farkettim ya çocuk bana adımı sordu ben neden sormadım hala çocuğa sarı kafa diyorum gerçekten Sarışınlık başa bela :) ama iki sarışın bütünlesir bi adamdan etmez miyiz :)) ismini çok merak ediyodum neydi yani ismi artık ona bi tık daha samimi olmak ve ismiyle hitap etmek istiyorum :) (yani aslinda hayatım aşkım da güzel de suan erken sanırım :D ) önce bu neşe ile evde mutluluk dansı etmeye başladım ve ufak bi atıştırma sonrası azimle oturdum bilgisayar başına daha çok isim vardı bugün odev bildiğim işi artık yapmaliydim geç kalmadan ve artık ismini bulacaktım :) ( Ahaha dersle okulla ilgili bişey sandiniz dimiiii ? :) ) tabi o zamanlar facebook kullanıyorum ve okulun sayfasına girdim ordan rastgele 6 7 kişi açtım ve tek tek arkadaşlarına bakıyorum profil resminde görürüm belki de bulurum artık şu sarışın Sherlocku :) derken sonunda buldum evet evet buldum gerçekten o profil fotoğrafına yanında 2 arkadaşıyla olan fotoğrafını koymuş :)) gercekten nasıl bi yakışıklılık bu ya şu ağırlığa güzel yüze bak diye içimden geçirirken bide ne göreyim 2 altında aynı profil fotoğrafina sahip 2 kişi daha var :/ şimdi işimiz zor işte hangisi benim sarışın Sherlockum :(( bi çözüm bulmam lazımdı bu kadar yaklaşmışken pes edemezdim ve başladım bir sağlıkcı beyni ile bir amansız hastalığa çözüm arar misali tüm ihtimalleri düşünmeliydim :))
- orhan yazgı
-cem özen
- serdar yalın
Şimdi bunlar bu fotoğraftaki 3 kişinin isimleri bundan eminiz
Benim Sarışınım dışında arkadaşları esmerdi öncelikle orhan yani söyle bi seslenince orhaaaannn yok ya biraz daha yaşlı ismi gibi bu yani bu sagdakinin adı bende eleyelim bunu peki ya cem cem uygun biraz ama sanki kendisinin yanında hafif kalıyor bu isim ya sonuçta büyüklerimiz ne demiş ismin özelliğini taşırmış çocuk bakın bana birce mesela benim özelliğim kesinlikle kendi kendime konuşmak :D
peki ya serdar nasıl serdaaar daha bi uygun ya ağır bi isim azıcık sarışına da yakışır bi isim evet evet ya kesinlikle serdaaar bulmuştum artık ya benim yakisikli Sherlock serdarmıs :)) ve artık bu gece bana huzurlu rahat bi uyku bekliyo yarın büyük planlarim var :)