anlamsız duygular...

11 0 0
                                    

Ve ben hala düşünüyorum aşık mı oluyorum noluyor bana diye ? Farkettiğim bişey var ki her geçen gün daha yoğun şeyler hissediyorum heyecanım duygularım artıyor. Hatta saçma geliyor ama alışkanlıklarım bile değişmeye başladı.Sabahları zorla gözünü açan hazırlanmayı sevmeyen birce şimdi erkenden heyecanla kalkıp hazırlanıyorum :) Bu sabahta yine macera başlıyacaktı benim için ve erkenden gözümü açıp hazırlanmaya başladım.Aynanın karşısına geçtim kendi kendime konuşa konuşa hazırlanıyorum bir sürü şey düşünürken geç kalmamam gerektiği aklıma dank etti. Sabah okul sırasına yetişmeliydim çünkü sarı kafayı görebilirdim. Aslına bakarsanız bugün çok sıradandı sıkıcı okul dersleri,öğretmenler hep aynı... sarı kafadada bi gelişme yoktu tom ve jerry misali o kaçıyor ben onu görmek  için kovalıyordum resmen tabiki tek fark var belkide o benden habersizdi... Ders bitti tenefüse inmeye karar verdim tek sebepte sarı kafayı görmek ve iyiki inmişim diyorum tenefüse :) Spor salonuna geldiğim de onu birkaç kız ile birlikte voleybol oynarken gördüm ve gözlerim fal taşı gibi açıldı ne demekti şimdi bu diye kendi kendimi yedim yani bi gitsem mi diye düşündüm ama gidersem hem ben kafayı yerdim hemde asıl tehlike ya kızlar bizim sarı kafayı yerse diye korkuluydum oturdum izledim öylece ama sadece izlemek değildi benimki kendi kendime konuşarak izledim  gerçekten o topu ordaki tüm kızların kafasında parcalayabilirdim :) ama neyse ki bu okulun sacmaliklarindan olan 3 dakikalık tenefusler ise yaratmıştı da bu kız macerası uzun sürmemisti :) spor salonundan sarı kafa çıktığı gibi peşine düştüm arkasında olmalıyım ki gözümün önünde olsun hangi kız ne yapıyo iyi göreyim derken çıktı gitti merdivenleri... tek diyebildigim gidiyor gönlümün efendisiydi :))

Dersler inanılmaz sıkıcı geçiyordu hiç birşeye odaklanamiyordum sürekli aklımda o yani aşık olmam imkansız bu kadar çabuk tanimadan bilmeden adını bile bilmiyoken nasıl aşık olabilirdim ki yok yok bu imkansızdi sadece beğendim sanirim onun o sarışın ipek gibi saçlarını ucsuz bucaksız gözlerini ağırlığını beğendim sadece ben peki ya sizce siz böyle şeyleri yasiyor olsaydınız simdi gözlerini kapatıp bi dusunsenize aşık mi oldugunuzu düşünürdünüz yoksa beğendiginizi mi :/

Huysuzluğun En Güzel HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin