Harry
V klubu bylo hodně lidí a proto Niall navrhl jít do restaurace. Vyšli jsme ven a šli k dvěma autům. Jedno jsem poznal, v tom jsme sem přijeli. "Harry, ty pojedeš s Louisem."řekl Niall a já s povzdechnutím následoval Louise do černého Range Roveru.
Vím že Ni je zazobaný, ale nevěděl jsem že Louis taky. To ovšem jen přitvrdilo dojmu že je to namyšlený idiot. Pokud si myslí že to na mě nějak zapůsobí, tak to se plete. Já chci někoho normálního, nebo líp...nikoho.
Zastavíme před luxusní restaurací, další známka zazobanců. Vylezeme s auta a on spustí. "Musím ti říct co ostatní říkají za tvými zády" odmlčí se a stoupne si ke mě tak blízko že je mezi námi jen milimetrová mezera "Pěkný zadek." Idiot.
"Hele, bude lepší když mi dáš svoje číslo." "Proč?" aby mě otravoval i přes mobil? "Abych tě ráno mohl prozvonit, až u mě budeš hledat tvůj mobil." kde na to chodí? "Neboj, já k tobě nepůjdu."
Když vstoupíme do restaurace, půjdeme k VIP salónku. Přijde číšník a dá nám přehled dnešního menu. Když dojde na nahlášení mé objednávky řeknu pouze "Zeleninový salát."
To by ale nebyl Louis kdyby držel hubu "Dejte mu lososa s bramborami." nahnul se ke mě a pošeptal "Doufám že nejsi vegetarián, protože mám v plánu do tebe nacpat kus masa." proč se chová pořád jako idiot?
"Do teď jsem nebyl, ale od teď asi budu." zamračí se a pokračuje "Chceš doučování z matiky? Tak sečti nás dva, odečti naše oblečení, vyděl naše zábrany a vynásob fantazií." skousne mi ušní lalůček a mě vyskočí husý kůže.
Co to se mnou je? Tohle se mi nemá líbit. Uklidním se a povrchně řeknu "Z matiky jsem měl vyznamenání a vždycky jsem byl ten typ bez fantazie." posune se kus odemě a na mé tváři se objeví výtězný úsměv.
Vypadá že mu za chvíli rupnou nervy. Musím se nad tím pousmát. Nevím proč, ale přijde mi jiný než ostatní alfy. Navíc má zvláštní smysl pro humor, nebo jenom neumí zbalit ani kufr s věcma.
Přinesou nám jídlo a číšník se zeptá "Budete si ještě něco přát pane Tomlinsone?" počkat...Louis Tomlinson? Ten Louis Tomlinson? To musí být jen shoda jmen, vždyť není možný abych tu teď seděl s jedním člověkem z nejvlivnějších lidí.
Když Niall i Liam jen pokroutí hlavou na znamení že nic nechtějí poslal číšníka pryč se slovy "Ne to je vše, děkuji." Chová se jako normální člověk, né jako ke mě.
Louis
Začínám šílet. Konečně omega co se mi líbí a on mě nechce. To se mi stalo poprvé. Většinou se ke mě plazí po kolenou, ale teď se musím plazit já za ním. Tohle nedělá moc dobře mému egu.
Asi bych to měl vzdát, ale Louis Tomlinson se NIKDY nevzdává. Nakolním se k němu a zeptám se "Máš provázek?" nahodí nechápavý pohled "Ne, proč?" "Chtěl jsem s tebou navázat známost." jen nad tím protočí očima.
Bože! To že mě nechce jenom přidává na tom že ho musím mít. Jen jsem ho viděl v tom baru, připadal jsem si jako pes, protože jsem málem začal slintat. Byl mi ukradený nějaký Liamův kámoš, který byl shodou okolností on.
Ty jeho neposedné kudrlinky, zelené smaragdově zářivé oči, ten zadek. Tak dokonalý zadek jsem ještě neviděl. Měl jsem chuť ho tam předevšemi ohnout a kašlat na otravné paparazzi.
Abych ho získal, začnu se víc snažit "Nemáš něco těžkého?" opět položím podivnou otázku "Nemám, na co?" s úsměvem odpovím "Potřeboval bych mezi námi prolomit ledy." tentokrát se zasměje on "Třeba bych měl kliku a ty by jsi se utopil."
Už teď se topím...ve vlnách nenávisti z toho že tě nemůžu mít. Co když je na klasiku "Bolelo to, když jsi spadl z nebe?" zasměje se. Už jsem myslel že to zabralo, jenže on musí říct "Ne, ale tebe muselo bolet když tě praštili cihlou do hlavy, protože máš asi psychické problémy."
Čím víc mě snaží se odradit, tím víc mě navnadí.
Kdo zná nějaké A|B|O LouisTops, ať mi to povinně nahlásí.:-D Krvácí mi oči z toho HarryTops:'(
ČTEŠ
Reason To Live A|B|O || Larry
Fanfiction"Nialle pochop...já nechci obyčejnou omegu." Louis!Tops