Liam
"Proč mi to udělal, Liame?" Sedím s Harrym na bílé pohovce v obýváku a nechávám ho se vybrečet do mého trička. "Označil si mě! Jsem jeho! Už nikdy nebudu volný..." Dál jsem ho neposlouchal a jen přemýšlel, Ni možná bude vědět víc o tom co se stalo.
Moc informací jsem o tom neměl, ale můžu Louisovi předpovědět budoucnost. Vidím že Louise vykastruji a strčím do něj tu největší cuketu, úplně nasucho a hodím ho ze skály. Ne, to je, to je moc málo. Louis by si zasloužil trpět hodiny, dny, měsíce, roky, celý život i život po smrti. Kéž bychom je nikdy nechtěli seznámit.
"Myslel jsem že Louis je jiný, na začátku byl sice debil, ale potom mi přišel jako kdyby zmoudřel a naivně jsem si myslel i to, že jsem ho změnil. Všechno to uběhlo tak šíleně rychle. Co si o tom myslíš?"
Harryho hlava co byla už nějakou dobu opřená o mou hruď se ode mě odklonila a já mohl vidět jeho rudé, krví podlité oči plné bolesti a smutku. Byl zlomený, Harry se nám zamiloval...Proč se zrovna on musel zamilovat do špatného člověka?
Je jako můj bráška, jsme spolu od mala a já se o něj vždycky staral. Nebyl jsem dobrý vzor, nechoval jsem se vzorně, neuměl jsem prosadit vlastní názor a s Niallem jsem byl možná trošičku víc submisivnější než jsem chtěl. Nemám vůbec ponětí co teď s ním budu dělat. Doufám že shoříš v pekle za to co jsi provedl Harrymu a za každou tvou sebemenší chybu budeš pykat.
Domem se rozezní zvonek. "Promiň Hazz, za chviličku jsem zpět." omluvím se, pohladím ho po kudrlinkách a vydám se ke dveřím. Otevřu a uvidím Nialla, bez myšlení ho obejmu, lehce se skrčím a položím mu hlavu na rameno.
"Ahoj Lee, jak je Harrymu?" zeptá se starostlivě. Podívám se na něj zoufalým pohledem, který mluví za vše a on si povzdechne. "Louis je debil, ještě větší když se opije." mluví, u toho si hraje s mými vlasy a jezdí rukou po mích zádech. Vnímám vše co dělá a nechávám se unášet do jiného světa.
"Lee, slib mi něco." řekne prosebně a já se narovnám. Hledíme si z očí do očí a já se otážu "Co?" pohladí mě lehce po tváři a začne mluvit. "Dnes jsem Louisovi musel něco slíbit, ani trochu se mi to nelíbí,ale nemám na výběr. Kdyby došlo na můj slib, ty odjedeš, odjedeš i s Harrym co nejdál od Londýna, nejlépe opustíš Anglii...."
Nenechám ho domluvit a přeruším ho otázkou "Ale, co bude s tebou? Bez tebe nejedu." v jeho očích je teď stejně jako v Harryho vidět smutek a bolest. "Lee, prosím, slib mi to. Chci aby jste byli v bezpečí, tohle není bezpečné a nesnesl bych, kdyby se ti cokoliv stalo."
Vezme mou bradu mezi dva prsty, nakloní si mě a začne mě líbat, je to polibek plný citů a emocí ukrytých přímo v našem nitru. Jeho rty jsou tak sladké, plné, s tou nejúžasnější chutí jahod, malin a, zase ta whiskey.
Po procítěné chvíli s ním se odtrhneme a Niall ze svých úst vypustí "Na tvoje rty nikdy nezapomenu." Co se to děje? Proč by zapomínal? Co dal za slib? Mám tolik otázek, ale na žádnou se ho nezeptám a nechám je jen promítat v mé hlavě.
"Bojím se Ni." řeknu popravdě a ucítím studenou, slanou tekutinu stéct po mé tváři. "Copak Lee? Proč pláčeš? Nechci aby tvé nádherné oči byly plné slz." palcem mi slzu otře a opět mě políbí, s tím rozdílem že toto byl jen rychlý polibek.
Jak se mohlo všechno za takovou chvíli podělat? Všechno se rozpadá, přestože nevím proč a jsem zvědavý, myslím že nevědomost je momentálně největší dar, kterého se mi může dostat. Bojím se že Niall slíbil něco co ho ohrozí na životě, žít bez něj je strašné, ale ještě horší je žít s vědomím že je mrtvý a nikdy ho neuvidím.
"Vím že je toho na tebe hodně, ale musíš být silný." to se lehko řekne, ale těžko koná. "Pořád si neřekl slibuji." připomene a já se zamyslím. Mám to slíbit? Přece by z toho mohlo sejít, nic by se nedělo a z toho slibuji sešlo. Nebo bych odjel společně s Harrym a už nikdy Nialla neviděl.
"Prosím, je to jediné co po tobě chci, tak...?" prosí a já nemůžu jinak než říct "Promiň Ni, ale tohle je velké rozhodnutí, obzvlášť když pořádně nevím co se děje. Ne, omlouvám se." omluvím se a sklopím pohled. Dřevěné parkety jsou najednou strašně zajímavé.
"Podívej se na mě." přikáže jemným hlasem a já se nechám unášet jeho modrýma očima. "Neomlouvej se, respektuji tvé rozhodnutí, ale doufám že se postaráš jak o sebe tak Harryho, kdyby se cokoliv stalo." zkoumá mě pohledem až sjede očima k mé ruce a natáhne tu svou, aby chytl mou.
"Neboj se, postarám se o nás, o všechny tři." pak mi dojde co jsem řekl.
Já už to nemohla vydržet, ale poslední dobou mě šíleně láká m-preg. Tahle část je na mě moc sladká, potřebuji zubaře. Za jak dlouho je Liam asi schopen Louise vykastrovat, pak už z Louise bude 100% vůl.
ČTEŠ
Reason To Live A|B|O || Larry
Fanfiction"Nialle pochop...já nechci obyčejnou omegu." Louis!Tops