5.

1K 113 10
                                    

Louis

Ten idiot mi ho nesebere. Už mi chtěl vrazit pěstí, jenže já mu jednou rukou chytil tu jeho a druhou mu dal pěstí. Celkem rychle se vzpamatoval a já mu podkopl nohy. Teprve teď začne souboj pěstí...souboj o Harryho.

Už mám natrhlý ret a z nějakým způsobem se mu podařilo mě poškrábat do masa. Štípe to, ale on je na tom hůř. "Dost!" zakřičí alfa hlasem a já na sekundu spatřím Harryho jak si zacpává uši a derou se mu na povrch slzy.

Pokračuju a on pořád něco křičí...musím přestat. Trhá mě na kusy vidět Harryho schouleného do klubíčka a s nepřestávajícími vzlyky. Dám mu poslední a nejsilnější ránu pěstí až mu křupne v čelisti. Postavím se, on taky...už myslím že bude pokračovat, jenže on odkulhá pryč.

Okamžitě přiskočím k tomu klubíčku. "V pořádku?" zeptám se starostlivě.

Nechápu svoje chování, to co cítím k němu, jsem ještě NIKDY k NIKOMU necítil. "Kolikrát se mě na to budeš ještě ptát?" pousměje se "Dokud si nebudu stoprocentně jistý že jsi v pořádku."

Jdeme zpět do jeho bytu a já se zeptám "Jak často se tohle děje?" zamyslí se a odpoví "Každý měsíc, minimálně dvakrát."

"Nechtěl by jsi být moje omega? Pokud vím tak na označené nejdou."

Nikdy v životě jsem nikoho tak moc nechtěl. On je něco, pro co bych zabil. Přísahám že bych za něj dal život a ještě víc aby byl můj. Celou dobu hledám dokonalou omegu a když ji najdu, zabíjí mě že ji nemůžu mít.

Zasměje se "Tobě to nedošlo?" podívá se mi do očí. "Já nechci být ničí, proto vzdoruju...přece když mě bude někdo vlastnit o což už se pokoušelo stovky afl, nebudu mít volnost." volnost? O to mu jde?

"Ale, když budeš se mnou..." zazčnu "Budeš si moct dělat co chceš, chovat se jak chceš, nebudu tě nijak omezovat...no jen v době rutu a heatu." zašklebím se a on zčervená. Je legální být tak moc krásný?

"Rozmyslím se." řekl a zaběhl do bytu. Nechal mě tam a po chvíli už slyším jen cvaknutí zámku. Vrátím se k autu a jedu domů, určitě už tam budou Liam s Niallem.

Harry

Zabouchnu za ním ním dveře a zamknu, nevím jestli chci aby byl můj alfa. Je pravda je je sexy, je pravda že on je někdo s kým bych chtěl být při heatu a je taky pravda že je nejhezčí alfa co jsem kdy viděl. Musím se krotit.

Dojdu si uvařit čaj a stále přemýšlím, nejde prestat. Normálně bych řekl "Stoupni si do fronty debile" ale u něj pořád přemýšlím. Dopiju čaj a jdu si lehnout, říká se "ráno moudřejší večera"... Takže si jdu lehnout.

Probudím se a cítím zvláštní pocit, v jednu chvíli je mi horko a v druhé zima. Jako torpédo běžím ke kalendáři a...a kurva. Ucítím začínající problém v mích kalhotech a dojde mi že jsem si nevzal suprsiva.

Bez rozhodování vezmu mobil a volám Louisovi, zvedne to a já uslyším vzdychání " H-hazz?" ó můj bože, on to má ve stejný den. Jednou rukou držím mobil a druhou jezdím po své chloubě. "Louisi..." nevím co říct a proto ze mě vypadne jen "Přijeď." "Hned jsem tam." a položí to.

Lehnu si na postel, okamžitě se svléknu a začnu do sebe vsouvat dva prsty naráz. Uspokojuju se s myšlenkami na modrookého bruneta.

Reason To Live A|B|O || LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat