12.

928 64 2
                                    

Louis

Otevřu dveře, která na sobě mají cedulku, na které se píše "Malik." Je přesně šest třicet odpoledne, jdu načas. První co uvidím je Zayn a v klíně má podle pachu dvě omegy, jak jinak než jeho štětky.

Jedna z nich byla dívka s hnědýma očima a druhá byla kluk se zelenýma očima, které mi připomínaly Harryho. Kurva,jak já se nenávidím za to jak jsem mu ublížil. Jednu věc vím jistě, dlouho si s ním nezašukám. Myslím já někdy na něco jiného než sex?

Zamyslím se a podívám se na Zaynův obličej, jo, on funguje jako kondom, zkazí celý zážitek  ze sexu a to jen jeho obličej. 

"Jééé,Louisi, nečekal jsem tě." zasmál se smíchem, který mi lezl a bude lézt na nervy ještě další řadu let. "Ahoj, kondome, to jsou ti tvoji roboti,kterým nevadí tvoje malý péro? Vsadím se s tebou o stovku, že se vejde i do tvého mozku a ten je dost malý." ne, můj smysl pro humor je pryč, radši utekl, než být s Malikem v jedné místnosti.

"Hahaha." probodl mě pohledem, pak se jen šibalsky usmál a začal se svojí řečí, větší než jeho IQ. "On tě ten humor přijde, až udělám to co těm dvěma tvojí štětce."

Stiskl jsem ruce v pěst,až mi zbělaly klouby. Zuby jsem zatínal tak moc,až mi to bylo nepříjemné a měl jsem chuť mu utrhnout hlavu. "Jestli se Harryho dotkneš, tak ti utrhnu péro i s koulema a narvu ti ho do prdele!" zařval jsem alfa hlasem z plných plic. 

Obě omegy se narovnaly a stály v pozoru. Co jim to chudákům provedl?

"Takže se jmenuje Harry?" usmíval se a mně to došlo, on to nevěděl jistě. Já mu řekl, jeho jméno, teď si jen zjistí, s kým se stýkám a bum, všechno je v háji. V tu chvíli jsem nevěděl co dělat a prostě jsem rychle odešel, Harry musí odjet, hned.

......Doufám,že už není pozdě.

Niall

"Louisi, co se děje?" zvednu vibrující mobil. 

Ani ne za vteřinu už slyším udýchaného Louise. "Nialle," řekne mé jméno za doprovodu hlasitého funění "musíš vzít Harryho a odvézt ho, vem i Liama,ale hlavně jeďte." 

Chvíli mi trvalo, než jsem se vzpamatoval,ale pak jsem konečně vykoktal "D-dobře?" 

Zrovna jsem myslel na Liama a jeho dítě, naše dítě. Než Louis zavolal, chtěl jsem se podívat po věcech pro mimčo, ale plány se musely změnit během pár minut. 

Nevím, jestli jsem připravený být otcem. Jednou jsem měl rybičku z poutě,o nějakou dobu později jsem ji našel v kabátě mrtvou, pokud to takhle dopadne i s dítětem, tak asi nebude stačit vykopat hrobeček na Louisově zahradě. 

Zakroutím hlavou nad takovými představami. Vždyť mám Liama, nejlepší omegu, kterou jsem kdy mohl mít. 

O dítě by byl schopný se postarat klidně i sám,ale já nejsem jako moje matka, která nechala mého otce, omegu,aby se o mě staral sám, zatímco ona byla v Paříži, kam se i bez nás odstěhovala. 

Změním svoji trasu a vydám se zpět k bytu,kde je Liamek s Harrym. 

"Kluci, balte se!" zakřičím aniž bych si to uvědomoval alfa hlasem, to mám z těch nervů. Hned poznám, kde kluci jsou, podle bolestného kňučení. 

Jsem debil, řvu alfa hlasem v bytě, kde je těhotná omega. V mysli si dám facku a utíkám ke klukům. Co když je dítě omega a teď právě bude kvůli tomu Liama víc kopat? A co když jsem mu nějak poškodil sluch? 

"Ni?" uslyším brečícího přítele. Moje srdce nadskočí a já si k němu sednu na zem. Jeho ret se třepotá a oči lesknou po slzách. 

"Promiň, lásko." omluvím se mu a rukou mu vjedu do vlasů. Každá těhotná omega má citlivější sluch, čich, a prostě všechny smysly. Už bylo několik případů, kdy omegy v osmém až devátém měsíci potratili, kvůli alfa hlasu. 

Pomohl jsem mu vstát a natočil hlavu směrem k Harrymu, který se držel za hlavu a vycházel z koupelny. "Vole." řekl kudrnatý a propálil mě pohledem. 

"Nemáme moc času, takže, Li, ty si na chvíli lehni a já s Harrym budeme balit. Nastala špatná situace, a proto musíme na nějakou dobu všichni odjet. Zbytek vám vysvětlím v autě,teď musíme makat." 

Dle výrazů omeg jsem usoudil, že jsou opravdu hodně zmatené, ale na rozkoukání nebyl čas.

Položil jsem svého miláčka na postel, ale on okamžitě začal vstávat. Nakrčil nos a spustil "Ni-Ni, jsem těhotný ne nemohoucí." 

V žádném případě se nebude namáhat, potřebuje se uvolnit na cestu a období, které bude těžké pro všechny. 

"Beruško, buď hodná omega, ano? Potřebuješ odpočívat a být v klidu, ano?" Mluvil jsem na něj jako na dítě a to se mu značně nelíbilo. 

"Sám si buď hodná omega a polib mi prdel, já jdu balit taky, bude to rychlejší." Shodil mě ze sebe a já se nestačil divit. V kolikátém je sakra měsíci, že už má takové nálady? To je jedno, tu jeho paličatost miluju. 

Vždycky jsem si myslel, že měl být alfa. Párkrát jsem ho nechal v posteli si zahrát na alfu, jo, to bylo něco. 

"Nialle, slintáš." ťukne do mého ramena znechuceně Harry a já si uvědomím, že jsem začal balit věci a nechal se unášet myšlenkami. 

Věci jsme měli zabalené celkem rychle, pak jsme jen odnesli kufry do auta, teda alespoň ty, co se vešli a jeli jsme. 

Nový živote,vítej.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 02, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Reason To Live A|B|O || LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat