bab 7

49 4 2
                                    

Aku terus melihat muka jejaka itu....aku terpesoana dgn kehenseman dia lalu dia berkata where are you from...I from Malaysia....oh hi....my nme is mark...oouhh...hi..I nabilah...nice too meet you....aku terus pergi tnpa menoleh kebelakang...aku mnceritakan kejadian tersebut dekat nurin...nurin hnya mmpu ketawa.....
...................
Dibilik wushu...aku n nurin berlatih wushu....nurin mngajarku bagaimna nak bermain dgn kayu wushu itu.....lalu ada seorng jejaka tampan masuk kedalam bilik wushu iaitu....dia mrupakan senior lee so hyuk aka senior lee.....dikatakan ramai pelajar perempuan yg masuk wushu ini hnya kerana senior lee.....disebab senior lee seorng yg single...ramai gadis disekolah yg tergila akannya....dia seorng yg bukan saja pandai bersukan...malahan pandai bermain music.....ramai gadis yg akan angau apabila senior lee bermain piano....
.................
Senior lee menunjukkan demo cara2 bermain kayu wushu....para pelajar permpuan mnjerit....senior lee mngajak aku untuk bertarung bersama dia...aku bngun lalu bertarung dgn senior lee....aku mnggunakan seluruh tenaga....lalu kayu senior lee tercampar....aku dgn sepantas kilat terus mngankat kayu dan mnghulurkan kayu tersebut ke arah leher senior lee...lalu pakai semua orng terkejut dgn tindakkan aku....senior lee senyum kerana dia telah kalah....lalu sema pelajar pompuan yg ada disitu memarahi aku....aku minta maaf dekat senior lee atas kejadian tadi....dia berkata dlm bahas melayu....x pa adat permainan menang n kalah is adat right....aku terkejut....lalu senior lee pergi begitu saja
.........'.........
Keesokkan harinya aku n nurin bergegas ke kelas kerana kami lewat...selalunya aku pergi kesekolah bersama abg min tapi disebbkan abg min kena teman omma untuk perjumpaan apatah....aku lari keran kelewatan....aku yg lari tnpa melihat orng lalu aku terlanggar sesorng....lalu aku meminta maafkn lalu aku terus berlari tnpa menoleh kebelakang....entah apalah yg aku fikirkan....waktu kelas aku mnyelongkar laci aku....smbil berkata dimna buku diary aku nie....klau orng baca matilh aku....sapa yg ambil....bila aku hilangkan....semua itu bermain dimnda ku....ehh sekejap.....aku kerja lnggar orng ja sejak dua mnjak nie....sapa yg ambil ya....klau dia bca habislh dia tau pasai keluar aku....sekejap pagi tadi aku langgar sapa ee....ish sapa ambil nie or aku yg letak dekat merata tempat nie.....
....................

#klau nak tahu sapa yg ambil buku diary nabilah n siapa lelaki yg nabilah langgar pagi tadi n adakah disebbkan diary itu nabilah akn dpat first love....tunggulh bab 8...hope syok bca fanfic nabilah n jgn lupa comment

My LifeWhere stories live. Discover now