bab 3

66 4 0
                                    

Mlm yg indah....aku dgn keluargaku pergi mkn di restoran yg halal di korea....aku mula janggal kerana selalunya aku mkn bersama arwah ayah aku....tiba2...kali nie aku makn dgn ahli keluargaku yg tidak pernah aku jumpa selama 16 tahun...abg2 kandungku n abg tiriku...sngat mngambil berat terhadap diriku....aku rsa rimas akan sikap mereka yg sngat care terhadapku....
.......................
Sebulan di korea...mmbuat aku mnyayngi korea aku mula mndpat sahabat...sahabat aku dri malaysia iaitu nurin..kami sngat rapat....seperti adik beradik....
.......................
Pada 14.1 hari lahir kai hyung....aku mngajak nurin kerumahku untuk mnyambut hari lahir kai hyung.....kai kelihat segak memakai kemeja putih...nurin mula suka akan hyung aku....tetapi hyung aku sudah mempunyai kekasih yg aku tidak suka....berpura baik di depan ahli keluargaku....kekasih hyung aku bernama seolhyun dia merupakan idol korea jugak...dia tergedik2.....didepan hyung aku....diikutkan hati mcm nak je tolak dia masuk dlm kolam renang...
...................
Malam yg sunyi aku n nurin berjalan selepas habis blik dripda kelas tusyen...aku pulang bersama nurin......nurin merupakan jiran setaman aku....kami balik dgn perasaan yg tidak sedap... tiba2....kami melihat dgn samar -samar.ada seorang lelaki yg cuba mnyelamatkan dirinya di kawasan taman aku...aku n nurin bergegas kesana untuk menolong orng tersebut....rupa2nya orng itu ialah kai hyung aku....

#jika ingin tahu apa yg terjadi dekat kai hyung jangn lupa tunggu bab 4...lebih romantic

My LifeWhere stories live. Discover now