bab 13

42 4 0
                                    

degn pantas kearah lee soo hyuk sunbae kerana dia yg memanggilku....."kamu knal x sapa dekat belakang aku tadi nurul"...."sapa x tahulah ada orng ikutka sunbae"aku dgn beraninya mengajak lee sunbae ke sekolah....dlm perjalanan aku hntar line dekat nurin"nurin sorry kau dapat sekolah naik appa kaulh sebb aku dh nak Smpai sekolah dgn lee sunbae nie....ada orng ikut aku...so kau jgn banyak tanya datang je cepat"then aku tekan sent....
............
Disekolah...aku mngucapkan thank dekat lee sunbae....kerana sudi jalan dgn aku(budak yg selegeh)....aku ceritakan segalanya kat nurin....sebb aku dh penat larikan diri dripda orng yg ikuti aku....penat jadi strong....😢.....
.............
Dikelas aku seorng pelajar yg x suka bersembang dgn pelajar lain kecuali nurin.....tiba2 seorng pelajar baru masuk kedlm kelas....dia bernama isya Kim(alisya)....seorng pelajar melayu Korea seprti aku n nurin.....isya merupakan kawan baik mark sunbae kerana isya dibesarkan di Taiwan n mereka kenal sejak mark sunbae kecil lagi sebelum mark sunbae menjadi ahli got7....Mungkin juga isya balik ke Korea sebb mark sunbae..... Isya ada perasaan kat mark sunbae ka....semua itu bermain difikiranku.....eh sekejap aku dh start suka kat boyfriend separuh masa aku ka(boyfriend contract).....isya mempunyai kawan baik didalm kelas itu...iaitu...fyra Wang(afira)...dia merupakan sepupu Jackson sunbae.....n park ahyin(Ain) sepupu Jr sunbae.....isya duduk disebelahku....isya nie sngt sombong dekat orng yg dia x knal....
....,...........
Dikelas min jae hyung...aku melihat senior yg cantik bagai bidadari duduk di sebelah minjae hyung dia merupakan senior tyrah kim(fatin)....seorng pelajar melayu berkacukan Korea seperti ku tetapi yg mmbezakan kami ialah tyrah onnir dibesarkan kan dikorea kerana ommanya sudah meninggal....appanya pulak seseorng yg sibuk disebbkan itu tyrah onnie dibesarkan oleh datuknya dikorea.....aku rasa tyrah onnie memang sesuai dgn min jae hyung berbanding naeun
( si pembuli)....eh nie bukan Tujuan aku kekelas min jae hyung...Tujuan aku dtang kesini cari mark sunbae(boyfriend separuh masa)....Nurin kau nmpak x mark sunbae.... Nurin:"nurul....nurul...nurul"
Me:"apa nurin""
Nurin:tu bukan budak baru yg nma isya tuka
Me:ah memang dia pun kenapa?
Nurin:dia dgn mark sunbae
Me:biar betul nurin
Aku pon terus menumpukan Mata aku kearah jari nurin yg menunjuk kearah isya dgn mark sunbae....

#kalau nak tahu apa reaction nurul jgn lupa bab 14.....vote tau

My LifeWhere stories live. Discover now