bab 8

48 4 1
                                    

Aku balik dgn perasaan yg gelisah akibat buku dairyku itu......aku mnyelongkar almari bukuku....aku mencari seperti mak yg kehilangan anak.....abg min brtnya kpdaku bagai mna keadaanku di sekolah...aku berkata okie ja..nothing special happen....sambil mncari dairy aku diseluruh bilikku itu...dah mcm kna pecah dh bilik aku.....abg min bertanya cari apa tu dongseong.....cari nie ka...aku melihat abg mn memegang dairy milikku....kat mna hyung dpat....dia berkata kawan hyung bagi baru ja tadi dia singga kat umah kita....what kawan hyung...ohh no...jadinya kawan hyung dh tahu yg saya nie adik tiri hyung....ya....sapa yg bagi...lee senior n hongbin senior...what depa yg bagi oh on....
.....................
Disekolah....aku berjlan bersama abg min orng disekeliling memandang dengn sinis....aku pon x tahu apa yg pelik sngat...aku just jlan dgn min jae hyung je pon....oh ya baru aku ingat yg min jae hyung seorng yg famous....patutlh semacam sngat depa nie....aku terus kearah nurin....lalu ada seorng lelaki ini ingin mendekati nurin...nmpaknya nurin dh ada peminat...aku x leh biarkan...nurin just untuk abg kai...lalu aku memanggil nurin....nurin...hai...pastu lelaki itu pergi....aku kna selidik sapa laki tu......
...................
Dibilik wushu aku n nurin memanaskan diri....kami berlatih dgn sekuat hati...tiba2 lee sunbae n hongbin sunbae memanggilku....aku pon dgn berani pergi kearah sana..ne sunbaemin....waeyo...nothing just want to ask you about something....okay what you want to ask me...aku berdebar gila...tengok depa tnya hubungn aku n min jae hyung....aku ckap jelah kami adik beradik tiri...ouh....aku pon pergi smbung berlatih.....tiba2 ada jejaka cute masuk....smbil mnanggil hongbin n lee sunbae...rupa2 jejaka itu adalah kai n chan hyung aku....depa meminta izin dekat senior untuk mmbawa aku balik...aku bertnya knpa....lalu para pelajar pompaan kecoh apabila melihat geng exo itu....aku tidak sempat berkata apa2 dekat nurin....mereka menarik tangnku....
...................
Dirumah....aku melihat belon disana n disini...aku bertanya hyung ada apa nie....rupa2nya sambutan anniversary omma jiwoo n appa jiyoung....nie just party family so jgn bawa orng luar kata hanbin hyung....tiba2 suara yg sngat familiar sangt....tengok si seolhyun itu ada....aku mcm nak campak kek tu kat muka dia....aku yg sngat marah dekat seolhyun....lalu menghalau dia keluar....lalu singgap 5 jari dipipiku...rupanya kai hyung yg menamparku semata2...aku halau si seolhyun tu....aku dgr geramnya berkata...nie smbut just untuk family aku...bukan untuk orng luar mcm kau....kau tahu x....oh ya hyung....hebatnya hyung tampar pipi adik sndiri semata2 demi pompuan mcm nie yg ada di tepi longkang

#nak tahu apa yg terjadi selepas nabilah kata mcm tu tunggu bab 9

My LifeWhere stories live. Discover now