Teke-Teke és Kashima Reiko

8.3K 468 172
                                    

Teke-Teke és Kashima Reiko két különböző de hasonló történet.

Teke-Teke egy diáklány volt aki egy sajnálatos baleset során a sínekre esett (mások szerint ugrott), és egy arra jövő vonat levágta az alsótestét.
Lassú halált halt és haraggal teli szelleme nem nyugodhatott.
Felsőtestével éjszaka az utcákat kísérti és akivel találkozik az magához hasonlóvá teszi (félbevágja), azt hogy mivel az történetenként változik. Valahol a kezéből formált fűrésszel, máshol kaszával vagy a karmaival.
Nevét jellegzetes járásáról kapta (tek tek , máshol bata bata).
Nincs menekülés előle hiszen hiába a könyökén jár, mégis gyorsan tud szaladni.
Terjed még az is róla, hogy, társai pókot tettek a vállára amitől kapálózni kezdett es a sínekre esett.
Az is terjed róla hogy a fiúiskolába az ablakba könyököl, elmegy az utcán egy fiú és a lány rá mosolyog, a fiú is visszamosolyog, de abban a pillanatban nem érez többé semmit hiszen teke teke kettévágta a testét.
Egyetlen menekülési tipp ha éjszaka nem járkálsz az utcákon.

Kashima Reiko története a fent említetthez hasonlít, miszerint egy fiatal lányra egy csapat férfi támadt rá és halálra verték, a lány hiába kiabált, senki nem hallotta meg.
Végül elvonszolta magát a sínekre ahol elájult és az arra jövő vonat levágta a lábait. Azóta lábait keresve kísért, iskolai vécéket preferálja.
Gyanútlan áldozataitól megkérdezi hogy:"Hol vannak a lábaim?", a helyes válasz rá: "A Meishin vasútvonalon", ha megkérdezi hogy kitől hallottad akkor mond azt hogy: Kashima Reiko.
Úgy tartják a név jelentése: ka ("kamen" ~ maszk), shi ("shinin" ~ halott ember),ma ("ma" ~ démon), amennyiben megkérdezi hogy őt hogy hívják akkor semmiképpen se mond a nevét hanem az előbb említett kulcsszavakat!
Ha rossz választ adsz akkor kitépi a lábaidat.
Ja és aki megismeri a legendáját az 1 hónapon belül találkozni fog vele. X'"D

Filmek:

Teketeke (2009)
Teketeke 2 (2009)

(Youtube-on megtalálhatod a két filmet).

Japán Városi Legendák, CreepyPasták, Egyéb TörténetekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora