Nem creepypasta de nem is japán városi legenda, csak egy szimpla legenda amit ide gondoltam tenni.
Hua Mulan (花木兰/花木闌) valós személy volt aki valószínűleg az i.sz. 386 - 534-ig hatalmon lévő Északi Wei dinasztia uralkodása alatt élt - történetét először egy kínai költemény regélte el. A mesebeli Disney-hercegnő változatával ellentétben koránt sem volt olyan ügyetlen harcos, nem sokat kellett tanulnia a hadseregben, hiszen már előtte is jó lovas, és kitűnő íjász volt, csupán női mivoltának titokban tartása okozott számára nehézségeket. A mongolok ellen vívott, több mint egy évtizedig tartó háború során Mulán igen magas rangra tett szert, és a harcosok mélyen tisztelték. A harcostársával kialakuló szerelmi szál itt is megjelenik, ám korántsem végződik boldog befejezéssel. A táborban kevesen tudják, hogy a kemény hadvezérük valójában nő, s Mulánnak ezt a titkot mindvégig sikerül is megőriznie.
A ballada alapján később, a késő Ming Dinasztia idején könyv is íródott Hua Mulán megrendítő történetéből, nem csoda, hiszen a vers önmagában igen rövid. A kínai nép rajongott a fiatal lány megpróbáltatásairól szóló regényért, olyannyira, hogy később valódi népmesévé tették. Hogy Hua Mulán egy valós történelmi személy, vagy csupán egy legenda, azt nem lehet tudni. De tény, hogy mindenképp meghatározó alakja a kínai nép történetének.
A Walt Disneynek ez a személy ihlette a Mulan rajzfilmet:
Néhány kép (festmény) a legendás Mulánról:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Japán Városi Legendák, CreepyPasták, Egyéb Történetek
TerrorOlvasd el és megtudod. ^^ #1 horror - 2016.12.03. 21:23 #1 japán - 2019.09.22. #1 igaztörténet - 2019.09.22.