"Do výtahu."řekl Luke a já tam rychle šla.Sklopila jsem pohled k zemi.
"Ano,pane.."pípla jsem a vlezla dovnitř.Bylo tam velké zrcadlo na stěně a tak jsem ho mohla vidět.Luke si stoupl za mě a prohrábl si své vlasy.Všiml si,že ho sleduju a jeho ruku jsem ucítila na svém pozadí,které silně zmáčkl.Tiše jsem vzdychla."Večer jdeme na tu večeři s tvým tátou?"koutkem oka jsem na něj pohlédla.
"No jo.Já zapomněl.Zpátky do auta.Nemáš nic na sebe".Výtah se ještě ani nerozjel,takže jsme prostě jen vystoupili z výtahu a šli k autu.Luke odemkl svou černou Audi a já se ihned posadila na sedadlo spolujezdce a připoutala se.
"Kam jedeme?"podívala jsem se na něj,když se zrovna připoutal.
"Nakupovat.."řekl,jak kdyby to nebylo jasné.Slyšela jsem v jeho hlase trochu nechuti.
"Uhm..ty mi budeš vybírat šaty..?"řekla jsem nejistě a zakousla se do rtu.Nikdy mi nikdo šaty ještě nevybíral.
"Jo.."řekl a vyjeli jsme z garáže do ulic města.
"A-Aha..tak jo."promnula jsem si ruce,byla mi trochu zima.Možná jsem se trochu i bála..
"Problém..?"probodl mě pohledem.
"Cože?Ne-ne.Já jen..že mi šaty ještě nikdo nekupoval.."odmlčela jsem se.
"Aha,tak tohle bude premiéra"kývnul hlavou a dál upjatě sledoval vozovku.
Nejeli jsme dlouho,ale takových 10 minut to bylo určitě.Luke zaparkoval před velkým obchodním domem a já se odpoutala.
"budeš se držet u mně,všude můžou být nepřátelé a já tady nestojím o velkou pozornost"řekl,když se odpoutával a vylezl z auta.
"Ano.."vylezla jsem z auta a zavřela dveře.
"Ano,co?"pokrčil jedno obočí,vypadal docela komicky,ale ovládla jsem svůj smích a nezasmála se.
"Ano,pane.."opravila jsem se a přešla k Lukovi,když zamykal auto.Šli jsme spolu do jednoho obchodu s drahými šaty.Šla jsem za ním jako ocásek.Luke se představil prodavačce a ukázal ji nějakou kartičku.Prodavačka hned přinesla troje šaty.Jedny byly černé,druhé červené a třetí bílé.
"pojď,zkusíš si je."vzal je a přenesl je do jedné kabinky a když jsem do ni zalezla,tak si sedl na menší gaučík naproti kabinkám."Udělej mi přehlídku"šibalsky se usmál a myslím,že jsem dole nebyla zrovna nejsušší.Odsouhlasila jsem a zalezla dovnitř.Svlékla jsem se a nasoukala se nejdříve do uplých černých šatů.Popravdě?Moc se mi nelíbily,připadaly mi jako na pohřeb.Pokrčila jsem rameny a odhrnula červený závěs.Lukovi jsem zapózovala a on ihned zakroutil hlavou.
"Tyhle ne.Zkus si další"Znalecky se podrbal na bradě a sledoval mě,dokud jsem opět nezmizela za závěsem.Vysoukala jsem se z těch černých šatů,dala je na ramínko a pověsila v kabince na věšák.Šáhla jsem po leskle červených šatech,co byly těsně pod zadek.Prohlédla jsem se v zrcadle.Ani nevím,jestli se mi ty šaty líbí,nebo nelíbí.Jsou pro mě takové neutrální.Opět jsem odhrnula závěs a zkusila nějakou sexy pózu.Všimla jsem si,jak si Luke skousl ret a mírně se ušklíbl.
"jsi krásná,ale na večeři s mým otcem se nehodí,zkus ty poslední,kdyžtak najdem jiný"opřel se o opěradlo sedačky a já znovu zalezla do kabinky.Oblékla jsem si tedy bílé,pohodlné,krajkované šaty.Moc se mi líbil jejich střich.Dlouhé byly do půlky mých stehen a na zádech byl střih do V,takže mi odhalovaly záda.Moc se mi líbily,tak jsem odhrnula závěs a usmála se.
"Tyhle se mi moc líbí"usmívala jsem se od ucha k uchu.Poznala jsem,že se líbí i Lukovi.Takže je zaplatil mezitím,co jsem se převlékala do oblečení,v kterém jsem přišla.Luke držel tašku ve které se nacházely ty šaty a šli jsme spolu k autu.
Ahojté! :D omlouvám se,že jsem dlouho nepřidala část a také se omlouvám,že je tohle mov krátké 😪. Jsem docela bez nápadů a tak trochu nestíhám.To víte,škola,praxe,povinnosti ještě doma a taky je tu wifina na **** :C Ily guys a doufám,že ještě někdo tuhle storku čte.