Aşk Böyle Birşeymiş

17 1 0
                                    

Bir sesle uyandım, bir kamyon sesi pencereye yöneldiğimde karşımızdaki eve bir aile taşınıyordu,kamyondan eşyalarını indiriyorlardı. Arabadan bir kız indi çok tatlı bir kız.. sonra baktım annem oraya gidiyor hiç vakit kaybetmeden üzerimi giydim saçımı tarayıp annemin yanına koştum. tatlı kız tam karşımda duruyordu. Sarışın,mavi gözlü bir kız gözlerimi ondan alamıyordum. İlk defa kalbimin bu kadar hızlı attığını hissediyordum galiba aşık oluyordum. Eşyalarını taşımalarına bizde yardım ettik, ben kızla birlikte çalıştım onun odasına eşyalarını taşıyorduk ben bir koliyi aldım tatlı kız ise başka bir koli almış hemen önümden gidiyordu. Odasına girdik ben heyecandan kapı koluna takıldım elimdeki koli yere düştü,koliden bir kolye düştü ve paramparça olmuştu. Kız kırık kolyesini gördüğünde hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.Neler olduğunu anlayamadım alt tarafı bir kolye idi yenisini alabilirdi. Kız kolyeyi eline aldı ve bir adamla kendinin resmi vardı.Ve beni itip bağırmaya başladı ben hala şoktaydım. Oysaki kolyedeki adam kızın babasıymış. 2 yıl önce trafik kazasında kaybetmiş o yüzden de bizim mahalleye taşınmışlar. Bunları öğrenince hemen kızın yanına gidip ondan özür dilemeye çalıştım. Ama beni yine tersledi ben de tekrardan özür diledim ve kolyesini isteyerek kırmadığımı söyledim. Ve kolyeyi yaptırıp kıza geri verdim. Böylece beni affetmişti artık sohbet ettik ve kızın adının Ayşegül olduğunu öğrendim.

Kalbim Sana EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin