Ayşegül'ün İhaneti

10 1 0
                                    

Pazartesi günü okula giderken Ayşegül yoktu. Erken gitmiş, neyse işi vardır dedim. Okula gittim ilk ders bana soğuk davranıyordu teneffüste kantine indiğimde karşıma dikildi ve bana ayrılmak istediğini söyledi, evet öyle direkt olarak ben de ilk önce gel oturalım dedim ve oturduk bir yere nedenini sorduğumda bana cevap vermedi tekrar tekrar sordum ve beni ilk başlarda çok sevdiğini ama nedense benden artık soğuduğunu söyledi. O sözleri duyunca adeta şok olmuştum. Ben onu o kadar çok severken onun beni yarı yolda bırakması çok üzdü beni ve diyecek hiçbir sözüm yoktu öylece gitti yanımda o günden sonra ne ben onunla konuştum ne de o benimle konuşamazdım çünkü ona karşı içimde artık bir öfke vardı.

     Okul bitince eve dönüyordum, Karşı kaldırımdan Ayşegül geliyordu ve yanında da bir çocuk vardı. O an ona o kadar çok sinirlenmiştim ki koşa koşa eve gittim ve üzerimi değiştirip bahçeye  salıncağa oturdum ,  arkamdan bir el dokundu bana döndüğümde Ayşegül'ü gördüm bana arkadaş kalmak istediğini söyledi. Bana o kadar acı çektirdikten sonra nasıl böyle bir şey isterdi benden  o günden sonra hiç bir kıza bu kadar çabuk güvenmeyeceğimi anladım.


                                                                                                                                                                                                                                                                             " BİR AŞK HİKAYESİ"

                                                                                                             #SUKRUERDEMKOC

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbim Sana EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin