Kavga

8 1 0
                                    

Ertesi gün okulda yanımda Ayşegül banka oturuyordum. Karşı banktan bir çocuk geldi ve Ayşegül'e Diğer arkadaşını göstererek Ayşegül'ü sevdiğini söyledi. O an ben küplere binmiştim çünkü Ayşegül'ü ben seviyordum onu bende başkası sevemezdi. Hemen o çocuğun yanına gidip olanların doğru olup olmadığını sordum o da doğru olduğunu söyleyince adeta çıldırmıştım. Ve hiç zaman kaybetmeden karşımdaki çocuğu dövmeye başladım arkadaşlarıyla birlikte bana vuruyorlardı sonra bizim arkadaşlarda geldi derken hepimiz disipline gittik. Babam okula geldiğinde bana neden kavga ettiğimi sordu bende Ayşegül'ü koruduğumu söyledim. O da bir şey demeden gitti. Neyse ki konu kapandı, okul çıkışı Ayşegül ile birlikte eve giderken ikimizde hiç konuşmuyorduk. Birden Ayşegül bana neden benim için kavga yaptın dedi. Bende o an dayanamayıp kendisini ne kadar çok sevdiğimi söyledim. Bunu duyunca oda beni sevdiğini söyledi. Ve o andan sonra artık sevgiliydik şaşkındım eve gidene kadar birbirimize bakıp gülümsüyorduk hiç konuşmuyorduk. Mahalleye girdiğimizde Ayşegül evine gitti. Ve ailesine bugün okulda onu koruduğumu anlatmış yani ailesinin bana karşı olan güveni bir kat daha arttı buda Ayşegül ile daha sık görüşebileceğimiz anlamına geliyordu. Eve girdiğimde çok mutluydum çünkü en baştan beri  sevdiğim kızla artık sevgiliydik bunda daha çok ne mutlu edebilirdi ki beni, Akşam pencerenin önüne geçtim o da pencereden dışarıyı izliyormuş beni  gördü ve el salladı bende ona el salladım bakıştık uyuyana kadar sonra annem çağırdı. Hani filmin en güzel yerinde reklam çıkar ya tıpkı onun gibi sinirlenmiştim. annemin yanına gittim geldiğimde Ayşegül yoktu pencerede ben de yatağıma yatıp kitap okumaya başladım. Zaten yapacak başka da bir şeyimde yoktu. 


                  "Gökyüzü-Deniz Misali Uçsuz Bucaksız Tertemiz Sevdim Ben Seni"                                                                                                                                                                               


Kalbim Sana EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin