Capitolul 1- You buffoon!

239 10 8
                                    

E prima data cand postez ceva pe Wattpad :D Mi-am facut si eu in sfarsit curaj sa postez ceva aici. Imi plac mult piratii si asa ca m-am decis sa scriu despre aventurile piratilor. Scrisul nu este punctul meu forte, imi place mai mult sa desenez :D sper totusi sa va placa! ^.^

Chapter 1- You buffoon

Vinul spumos tasnea din butoaiele pline, focul trosnea furios in semineu parlind incet carnea frageda a unui purcel la protap, lumina galbejita din lampile ce erau atarnate la intamplare licarea in incaperea plina cu oameni care beau si se veseleau. La mesele din lemn erau asezati oameni de toate neamurile, multi dintre care erau ametiti de vin si de rom, toti au venit la cel mai cunoscut han din zona.

Dar nu toti cei care veneau la Papagalul Schiop, veneau sa bea, sa manance si sa petreaca, multi dintre 'domnii' din incapere veneau cu diferite ganduri, afaceri si treburi necurate. Cei mai suspiciosi dintre ei se aflau, bineinteles, la mesele din colturile intunecate.

Langa fereastra cu rama din lemn roasa de vreme, la o masa mai retrasa, se afla un om, un barbat, care urmarea pe toti cu privirea, parca citindu-le sufletul. Chipul sau era luminat de flacara slaba a lumanarii aflate pe masa langa trei pahare goale. Trasaturile fetei nu se puteau observa in lumina bolnavicioasa a lumanarii, insa ochii i se vedeau clar prin perdeaua de umbra ce ii acoperea fata, avea ochii verzi si patrunzatori, iar in privirea lui stralucea o luminita jucausa dar si periculoasa in acelasi timp.

In fata i se aseza inca un pahar cu rom si o sticla de vin scump, iar chelnerita ii zambi incercand sa fie seducatoare, se apleca si ii sopti ceva la ureche inconjurandu-i umerii cu bratul, el ii zambi si dadu usor din cap, la care femeia cu parul roscat se ridica si pleca sa serveasca si ceilalti clienti.

Ochii strainului sclipeau malitios plimbandu-si privirea prin incapere, chelneritele fugeau de la o masa la alta ducand comenzi si facandu-le pe plac clientilor care le faceau avansuri si propuneri necuviincioase la care ele raspundeau bucuroase.

Barbatul de la masa retrasa le privea pe fiecare dintre ele ca pe niste jucarii pe care sa le poata folosi si pe care mai apoi sa le arunce atunci cand se va plictisi de ele.

Strainul observa faptul ca femeile erau singure, cel mai probabil proprietarul era plecat cu treburi. Chelnerita roscata isi facea drum catre bar pentru a umple din nou paharele, aceasta privi inapoi catre barbatul misterios din colt pe care il servi mai devreme iar el ii prinzandu-i privirea ii zambi seducator. 

Una din celelalte fete o certa pe roscata si o goni inapoi la treaba. Avea culoarea parului de un blond inchis, lung pana la talie si usor ondulat, ochii de culoarea mierii si pielea palida. Isi facea loc printre mese cu tava in mana certandu-i pe clientii care se luau de fete.

-Bouff , las-o in pace, are de lucru! zise aspru tanara blonda barbatului care tinea captiva pe una din fete in bratele sale groase si arse de soare.

-Hai nu mai fii asa intepata fatuco, ca doar n-o fi foc sa le lasi si pe ele libere o noapte, eh ? intreba razand Bouff facandu-i si pe cei de la masa sa strige ridicandu-si in sus paharele pline cu rom.

- Si cine crezi o sa-ti mai serveasca bautura, aaa ? Petey proprietarul atunci cand se intoarce ? Doar stii ca inca nu ai platit datoria, hai lasa-te de glume si da-i drumul pana nu te pun sa invarti porcul la protap! Ii zise blonda punandu-si mainile in sold. Omul lasa fata sa plece care fugi inapoi la tejghea.

-Asa, mai vreti ceva ? intreba ea pe cei de la masa. De pe scaun se ridica un barbat inalt si slab cu chipul spalacit si o cuprinse cu bratul.

-Da, te vreau pe tine, domnisoara Vidia si inca o sticla de rom.

-Mai pune-ti pofta-n cui schiopule pana nu te plenesc! Si nu iti mai aduc rom pana nu platesti sticla pe care tocmai ai baut-o ! Barbatul lasa capul in jos rusinat, ceilalti razand in hohote de el iar Vidia ii inlatura mainile murdare si pleca furioasa ridicandu-si fusta grena pentru a nu se impiedica in ea.

Devil's FangUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum