15

92 13 3
                                    

Ceyda

Samen zit ik met de andere meiden op de kamer van mij en Cameron. 'Gaat het?' vraagt Leanne. Laura kijkt op van haar mobiel en knikt. 'Jaa.' Ze glimlacht erbij en kijkt verder op haar mobiel. 'Waarom zou het niet gaan?' vraag ik verbaasd. 'Vanwege die zoen?' Leanne knikt. 'Maar jullie vinden elkaar toch leuk?' vraag ik. 'Ik vind hem leuk. Hij iemand anders.' Ik kijk haar aan. 'Echt wie?' Laura kijt naar de andere meiden die allemaal slikken. 'Wat?' Verbaasd kijk ik ze aan. 'Of mag je het niet zeggen?' Laura schudt haar hoofd. Ik knik vragend maar vraag maar niet door. We horen iemand kloppen op de deur. 'Kom maar.' De deur gaat open en Jai staat voor de deur samen met Samuel. 'Hee,' zeg ik. 'Hee, we komen erbij zitten.' Samuel gaat achter Leanne zitten waardoor Leanne tussen zijn benen zit. 'Nou ja ik. Jai wilt Lau spreken.' We kijken Jai aan die nog in de deuropening staat. 'Uh oke.' Laura staat op en loopt naar Jai. Ze lopen de kamer uit en doen de deur dicht. 'Gaan we vanavond stappen?' vraagt Samuel die zijn armen om Leanne slaat. 'Ik vind het goed,' zeg ik. De andere meiden knikken ook. 'Waar wilt Jai Laura over spreken?' vraagt Farah. Samuel haalt zijn schouders op. 'Ik snap niks meer van hem.' 'Wij ook niet.' We lopen naar de jongens en wachten tot Jai en Laura klaar zijn met hun gesprek. Als ze terugkomen maken we ons klaar om uit te gaan en lopen we naar een soort van club. 'Wat zei hij?' Ik en Leanne gaan bij haar lopen. 'Over die zoen enzo. Dat hij in de war is omdat hij niet meer weet wie hij leuk vindt. Ik snap niks meer van hem dus ik zie wel hoe het afloopt.' Laura blijft er heel rustig bij dus waarschijnlijk zit ze er niet mee. We lopen de club in en de jongens bestellen gelijk wat. We krijgen allemaal drinken en als we dat ophebben lopen we naar de dansvloer. Ik dans vooral met Cameron en glimlach ondertussen, net zoals hij doet.

Laura

Eindelijk is het beter tussen mij en Jai. Als hij nog gevoelens heeft van Ceyda, vind ik het goed. Ik red me wel. Ik dans wat met de andere en rond half 2 gaan we naar het huisje.

Ik word wakker en zie Jai naast me liggen. Hij slaapt nog en ik glimlach maar voel me toch wel ongemakkelijk. Hij moest bij me slapen omdat hij anders op de bank moest maar dat vond ik weer zo zielig. Voorzichtig sta ik op en loop ik naar de badkamer. Ik neem een douche en doe daarna make-up op. Niet veel, alleen wat concealer en mascara. Ik doe een simpele outfit aan want skiën ga ik toch niet doen. Ik loop de badkamer uit en plof neer op de bank. Ik kijk op mijn mobiel en zie een berichtje van mijn moeder.

Mam: Hoe is het daar?

Ik: Wel leuk hoor

Ik open Instagram en bekijk de meest recente foto's die geplaatst zijn. De meeste is mode. 'Goedemorgen.' Ik kijk op en zie Samuel binnenkomen. 'Hee.' Hij ploft naast me neer en zet de tv aan. 'Ga je vandaag weer niet mee skiën?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb een hekel aan sneeuw,' zeg ik. Samuel kijkt me aan alsof ik een of andere gek ben. Ik lach zacht en Samuel nu ook. 'Hoe gaat het tussen jou en Jai? Goed toch?' Ik knik. 'Jaa,' zeg ik. 'Gelukkig.' Weer knik ik en kijk ik ook naar de televisie.

We hebben net met z'n allen ontbeten en iedereen maakt zich nu klaar voor het skiën. Zodra iedereen klaar is lopen we naar buiten en ga ik ergens zitten. Ik kijk hoe de rest skiet en kijk ondertussen wat op mijn mobiel. Ik moet lachen als Jai valt.

'Ergens eten? Ik sterf,' zegt Jai als ze klaar zijn met skiën. Iedereen knikt en we lopen naar het huisje. We bestellen allemaal een pizza en we chillen wat op de bank. 'Hoelaat gaan we morgen naar huis?' vraagt Dioni. 'Vroeg. Want in de middag wil Brahim ons al op kantoor hebben,' zegt Samuel. Dioni zucht. 'Leuk,' zegt hij sarcastisch. 'Hoezo?' 'Geen idee. Bespreking over EP of zoiets.' Dioni knikt en de pizzakoerier belt aan. Jai doet open en betaalt de pizza's. We pakken allemaal onze eigen pizza en eten hem op.

---
Sorry voor nog een stom hoofdstuk
Mijn inspiratie is beetje weg😪
Lees trouwens m'n nieuwe verhaal: Best Friends
Vote and Comment

Xx 

Another boyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu