1. Bölüm

240 16 6
                                    

Kalbi yine sıkışmaya başlıyordu Mercanın. Soluğu 6 numaralı yurt odasının balkonunda aldı. Hızı hızlı nefes alırken bir yandan da tek dayanağı olan yıldızları izliyordu. Bir nevi yıldızlardan güç alıyordu. Mercan beyaz tenli kıvırcık uzun saçlı dünyayı mavi gözleriyle izleyen güzel bir kızdı. Mercanın annesi Özlem hanım doğumda hayatını yitirmişti. 15 yaşına kadar babası Buğra bey büyütmüş. Buğra beyin işleri hiç iyi gitmiyor mercana bakmaya gücü yetmiyordu. Mercan henüz 15 yaşındayken okulun kız yurduna 6 numaralı odaya atılmıştı. Babası yaşlı gözler içinde kızını yurda bırakmıştı. Mercanı bu denli yıldızlara bağlayan şey ise küçüklüğünden beri annesini bir yıldız olarak tanıması ve kendini yıldızın kızı olarak görmesiydi. Mercan artık 18 yaşındaydı. Kendi halinde her şeyi içine atan sadece yıldızlarla konuşan bir kızdı. Yıldızlar dışında tek bir arkadaşı vardı. Oda kendisine sempatikçe ve iyi niyetle yanaşan İclaldi. İclal her zaman Mercanın durgun olmasının bir sebebi olduğunu düşünüyor ısrar etmesine rağmen en ufak bir bilgi bile alamıyordu. Bir gün Mercan çok uzaklara dalıp yıldızları izlerken İclal dayanamayıp sordu.
- Mercan çok üstüne gelmek istemedim ama senin bu halin beni çok üzüyor. Artık bir şeyler bilme vaktim sence de gelmedi mi?
- Hiçbir şey bilmiyorsun İclal  hiçbir şey..
Mercan bunu söylerken sesi titriyor gözleri ise çoktan dolmuştu bile. İclal  çok üstüne gitmemiş ve ordan ayrılmıştı. Ertesi gün birlikte okula giderken Mercan birden okul bahçesinde çakılı kaldı , gözleri doldu. Ve o an sevdiğinin son sözleri yankılandı kulağında. "Biz hiçbir zaman 'biz' olamadık mercan. Sen hep biz olmayı istedin ama bensiz biz olmadık olamayızda" İclalin  "iyimisin?" sorularına kısa bir "evet" ile cevap verim ordan uzaklaştı. Mercan kantinde dışarıyı izlerken yanında oturan İclali fark edememişti. İclalin "Anlat!" demesiyle irkildi.
- O burada İclal beni benden alan büyülü adam burada!
- O kim Mercan?!
- Anlatıcam İclal her şeyi anlatıcam...

Benim Küçük Mavi DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin