Rozdział I

70 13 4
                                    

                                                                                      Ciemność....

                                                                                      Nienawiść....

                                                                                      Strach....

                                                                                      Śmierć....  

      Te cztery rzeczy towarzyszą mi w codziennym życiu. Natykam się na nie w każdej minucie swojego życia. Teraz pomyślicie, że się nad sobą użalam...Myślcie sobie co chcecie, mam to w Dupie. Kiedyś było inaczej...Byłam pewna siebie, optymistycznie patrzyłam na świat. Byłam Górą ! Dziewczyną z marzeniami, z misją...Po śmierci rodziców wszystko się zmieniło, dosłownie. Mieszkam z babcią, nie wychodzę na dwór, nie mam już takiego dobrego kontaktu z przyjaciółmi. A miałam zapomnieć zostawić wszystkie problemy, złe wspomnienia w Hiszpanii, widocznie nie jest mi to dane. Najgorsze jest to, że nie mogę pozbyć się Abrahama z mojej głowy...

***********************************************************

Wybiegłam z domu z prędkością światła, by zdążyć na autobus. Fuck ! Odjechał ! Moje pechowe życie..

- '' Klaudusiu....Idziemy z buta '' - Powtarzała moja podświadomość.

Ruszyłam w drogę, obym się tylko nie spóźniła. Pierwsza matematyka.....Masakra ! 

- Uważaj jak chodzisz - Krzyknęłam kiedy z '' ktosiem '' wylądowałam na ziemi.

- Przepraszam ! - Odpowiedział.

Nie reagując ruszyłam w dalszą drogę. Debil ! 

                                                                                       #Tonny:

Wpadłem na jakąś dziewczynę. Była nie miła...Próbowałem ją przeprosić, a ona odeszła ! Niewychowana ! Pewnie chcecie dowiedzieć się czemu przyjechałem do Polski ? Muszę zanleźdź Klaudię ! Zapłaci mi za to co zrobiła ! Moja rodzina o niczym nie wie, ale Abraham uparł się, że ze mną tu przyjedzie i mama kazała mi go ze sobą zabrać. Tylko co będzie jeśli on odnajdzie ją pierwszy, a ona o wszystkim mu opowie ?! Wtedy będzie mój koniec. 

                                                                               Zadaje sobie pytanie,

                                                           Czy mogę uniknąć, Śmierci w samotności?
                                                           Czy kiedyś doznam miłość?
                                                          Czy ktoś mnie pokocha?
                                                          Czy zawsze będę podażała, W samotności?
                                                          Czy kiedyś ktoś pokaże mi,
                                                         Co znaczy bliskość ukochanej osoby?     

****************************

Jest pierwszy rozdział ! Krótki.....Wiem :( Następnym  razem będzie o wiele dłuższy ! Uwaga: Rozdział nie sprawdzany ! :D 

Do You Still Love Me ?Where stories live. Discover now