Bohaterowie:
1. Klaudia Melody - Ma 16 lat. Posiada długie brązowe włosy, zielone oczy. Jest wysoka, ma szczupłą sylwetkę. Patrzy optymistycznie na świat. Cechuje ją: radość, odwaga, pewność siebie. Żyje na krawędzi. Walczy o swoje marzenia, choć wie że spełnienie ich jest nierealne. Posiada zdolności piosenkarskie. W pewnym sensie ,,Bad Girl". Jej najlepszymi przyjaciółkami są Diana, Sylwia, Eliza, Martyna. To właśnie one są dla niej wsparciem w trudnych chwilach, to właśnie one zawsze jej pomagają, kibicują.
2. Diana Black - Jest rówieśniczką Klaudii. Posiada sięgające do ramion brązowe włosy, ma błyszczące, niebieskie oczy. Na zewnątrz miła, potulna jak baranek, ale w środku groźna, zła ,, Bad Girl". Jej ulubiony cytat ,, Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną ". Jest uzdolniona tanecznie.
3. Sylwia Calum - Ma 16 lat. Posiada brązowe, długie włosy.Należy do niższych osób, jest szczupła. Oczy ma barwy brązowej.Cechuje ją: dobroć, niecierpliwość, gadatliwość i wyobraźnia. Nie jest ,, Bad Girl " jak Klaudia i Diana wręcz przeciwnie, gdyby mogła pomagałaby wszystkim bez wyjątku. Uwielbia grać w siatkówkę.
4. Eliza Fool - Jest rówieśniczką Klaudii. Ma brązowe, sięgające do ramion włosy oraz piwne oczy. Jest bardzo wysoka oraz szczupła. Cechuje się: zdrowym rozsądkiem, punktualnością, skromnością, dobrocią. Jest wzorową uczennicą. Jej hobby to malarstwo ( Ona ma prawdziwy dar )
5. Martyna Steep - Ma 16 lat. Posiada włosy koloru miodowego, ma piękne bursztynowe oczy. Jest najniższa z całej naszej paczki. Cechuje ją: mądrość, dobroć, prawdomówność, wielkoduszność, wrażliwość. Jest naprawdę mądra. Uwielbia zwierzątka. W przyszłości chce studiować medycynę.
6. Mia Zoom - Ma 16 lat. Jej włosy są koloru żółtego, oczy ma barwy szarej. Jest wysoka oraz szczupła. Cechuje ją: głupota, egoizm, próżność. Jest zadufana w sobie, widzi tylko czubek własnego nosa. Największa tapeciara w szkole. Wróg Klaudii, Diany, Sylwii, Elizy i Martyny. Ma chłopaka Jax'a.
7. Maddie Mileer - Jest rówieśniczą Mia. Ma włosy koloru czarnego oraz ciemnobrązowe oczy. Cechuje ją: chamstwo, chciwość, głupota. Jest najlepszą przyjaciółką Mia ( Kolejna tapeciara ). Brak jakichkolwiek ambicji. Wróg Klaudii, Diany, Sylwii, Elizy, Martyny.
8. Jax Novoa - Ma 17 lat. Jego włosy są koloru czarnego ( Postawione na żel ), ma połyskujące, brązowe oczy. Jest wysoki. Cechuje go: stanowczość, rozwaga, siła, pewność siebie. Jest typem ,,Bad Boy'a" Jest kapitanem szkolnej drużny piłkarskiej. Jest bardzo przystojny. Jego dziewczyną jest Mia. Ma najlepszego przyjaciela Max'a
9. Max Dorole - Jest rówieśnikiem Jax'a. Posiada bląd włosy, zielone oczy. Jest wysoki. Cechuje go: siła, nierozwaga, głupota. Tak samo jak Jax jest ,,Bad Boy'em" Gra w kosza. Nie ma dziewczyny.
10. Abraham Mateo - Słynny hiszpański wokalista. Ma 17 lat. Posiada czarne włosy ( Postawione do góry), oczy ma barwy brązowej. Jest wysoki, ma smukłą sylwetkę. Cechuje go: dobroć, talent, pewność siebie, odwaga, opiekuńczość, siła. Ma on wiele fanek na całym świecie w tym także Klaudię. Nie ma dziewczyny.
11. Tony Mateo - Ma 21 lat. Ma czarne włosy ( Postawione do góry ), brązowe oczy. Należy do osób wyższych. Cechuje go: odwaga, dobroć. Jest bratem Abrahama.
12. Harry Boom - Ma 17 lat. Posiada bląd włosy. Jest wysoki oraz szczupły. Cechuje go: dobroć, siła, odwaga, wielkoduszność. Jest najlepszym przyjacielem Abrahama.****************************
Witam Ponownie ! *-* To jest druga część książki '' Kocham Cię '' Są tu identyczni Bohaterowie jak w książce '' Kocham Cię '' Rozdział I dodam jeszcze dzisaj ;) Uwaga: Rozdział nie sprawdzany :D !
YOU ARE READING
Do You Still Love Me ?
Fanfic- Lubisz mnie ? - Nie... - Myslisz, że jestem ładna ? - Nie... - Jestem w Twoim Sercu ? - Nie... - Gdybym umarła płakałbyś za mną ? - Nie... ************************************* - Ja Cię Kocham... - Dla mnie jesteś Piękna... - Jesteś moim Sercem...