- Dlaczego Prawie Nigdy Się Nie Odzywasz ?
- Siedzę Po Cichutku, Patrząc Jak Moje Życie Rozpada Się Na Kawałki...Jak Tracę Przyjaciół I Wszystko Co Jest Dla Mnie Ważne...Nie Muszę Nic Mówić, Oni I Tak Nigdy Nie Zrozumieją...
Tydzień Później
#Abraham:
- Klaudia ! - Jęczałem stojąc przed przebieralnią jednego ze Sklepów.
- Dobrze ? - Zapytała wychodząc z przebieralni..
Miała na sobie czarną sukienkę sięgającą przed kolano z koronkowymi rękawami 3\4 oraz z koronkowym dekoltem..
- Bardzo Dobrze ! - Wypowiadając te słowa na mojej twarzy pojawił się uśmiech..
- Mówisz to za każdym razem...! - '' Niby '' się oburzyła..
- Ale w tej wyglądasz '' Pociągająco '' - Poruszyłem Zabawnie Brwiami.
- Widzę, że humor dopisuje..
- Nie tylko humor !
- Debil ! - Mówiąc to zaśmiałam się....
Następny Dzień
#Klaudia:
Obudziłam się leżąc całkowicie na Abrahamie. Wyobraźcie sobie jak to wyglądało. Nie, nie ! Odwołuje to lepiej sobie tego nie Wyobrażajcie ! Nagle Abraham przewrócił się na prawy bok, a ja wylądowałam na ziemi...
- Ał...! Abraham ! Nie żyjesz ! - Krzyknęłam..
- Co, co się stało ?! Jestem nie winny ! - Powiedział jeszcze nie do końca rozbudzony..
- Podnieś mnie - Jęknęłam, on w tym czasie spojrzał się w dół i zaczął się śmiać jak opętany..
- Co ty robisz na dole ?! - Wykrztusił z siebie ?! - Jak się tam znalazłaś !?
- Leżę ! Zrzuciłeś mnie ! - Pomóż !
- Dobra, dobra nie krzycz !
Dwadzieścia Minut Później
- Pamiętasz, dzisiaj jest ta impreza, o której Ci mówiłem ? Idziemy...Tak ?
- Pamiętam, a jak myślisz ? Po co kupywałam sukienkę ? A tak w ogóle kto na niej będzie ? - Zapytałam
- My, Jacob, Chłopacy, Ogólnie cała paczka no i jeszcze Tony i Jego kumple...
Gdy usłyszałam to imię od razu mnie zamurowało i wspomnienia wróciły...Ale powstrzymałam się od płaczu, będę silna, nie rozpłaczę się jak małe dziecko.. Teraz to ja zemszczę się na Tonym, a mój '' Plan '' Jest idealny..
#Tony:
- Słuchajcie ona będzie na dzisiejszej imprezie, więc musimy się postarać...
- Żadem problem ! - Powiedział jeden z nich..
- Tony...! My nie robimy tego pierwszy raz i nie ostatni !
YOU ARE READING
Do You Still Love Me ?
Fiksi Penggemar- Lubisz mnie ? - Nie... - Myslisz, że jestem ładna ? - Nie... - Jestem w Twoim Sercu ? - Nie... - Gdybym umarła płakałbyś za mną ? - Nie... ************************************* - Ja Cię Kocham... - Dla mnie jesteś Piękna... - Jesteś moim Sercem...