Sunt foarte mândră de mine pentru că am scăpat wattpad-ul de un eşec total.Autoarea a înţeles cât de penibilă era povestea ei şi a şters-o. Oricum eu am povestea salvată în telefon şi va pot delecta în continuare cu această ˝capodoperă˝.
¨Halouuuuu:*:*:*
Ew snt Galeria, sunt o fatha un pik plinutza dar frumushika. Cea mai buna prietena a meah e Chanel. Noi avem o trupa de fethe care cantha si danseaza... Eu am iubith,shi aseara am fct cu kel mai mare pas din viatza meah:
Ryan venith la mne shi ma aruncat in pat el o inceput sa ma sarute shi eu lam sarutat cu pasiune shi mo dezbracat am ramas in bustiera meah shi tanga el o ramas doar in boxerii lui tanga...
pe urmah o bagath mana in my chilotei a gemuit de plakere shi am inkeput sa ami planga pasarikaa...
mia lins lichidu shi am continuat pana so bagat in mneh!
cam atat cu detaliile pikante.
nhe vedem la capitulo unu’’
Genial ! Aplauze, pe bune aplaudaţi pentru că mai prost de atât nu puteam să scriu nici dacă vroiam. Să nu mai spun că la partea ¨picantă˝ mai aveam puţin şi vomitam. Până şi sarcasmul meu s-a speriat. Acum e undeva sub patură ţipând şi implorându-mă să nu mai citesc asta. Cât despre gramatică ...nu mai am cuvinte. Praf e prea mult spus! Nu am găsit blugi tanga încă (slavă Domnului) dar cu siguranţă sunt din acelaşi loc de unde pot cumpăra boxeri tanga.
˝bhin dupa ke ryan a zis k ma iubeshte eu iam dath blugii tanga laoparte shi lam lins in kur...
mia plakt atat el avea diarier si shia dat drumu...avea gust de zmeura pe hurma miam pus un preve ple liba ji lam ins in contuniare...
pe urma Wean o venith mo dat la o parte shi la lins apoi eu iam dat una dupa par shi ...neam hm batut shi am realizath k amandoua il ubem pe ryan a fost experuientza fainah."
˝bhin dupa ke ryan a zis k ma iubeshte eu iam dath blugii tanga laoparte shi lam lins in kur...
mia plakt atat el avea diarier si shia dat drumu...avea gust de zmeura Kill me now! Nu...nu pot ,deci chiar nu pot să înţeleg cum a putut scrie aşa ceva. Cat de ... prost nu e cuvântul potrivit. Nu ştiu, scuzaţi-mă , dar chiar nu ştiu ce să comentez . pe hurma miam pus un preve ple liba ji lam ins in contuniare... Tot nu am reuşit să-mi dau seama ce înseamnă preve deci vă rog să mă lămuriţi şi pe mine...Dacă ştiţi, dacă nu ...vă înţeleg perfect. Aşadar după ce l-a lins pe ăla în cur ( deja mi-e rău) o venit una şi s-au bătut ,iar ea descrie asta ca o ˝ experuientza fainah˝ . Foarte fain, probabil are o viată foarte interesantă şi na...o păruiala cu una e distracţia secolului.
YOU ARE READING
˝ Eşecuri totale˝
FanficPentru că românul s-a născut ˝poet˝ şi dă pe-afară de ˝talentat˝ ce e, s-a pus cu burta pe tastatură şi a ieşit ...ceva, numai poveste nu!