"Love story. (1D f.f.)"

700 40 21
                                    

"Buna, eu sunt Maricika,am 16 ani sunt blonda cu suvite cacanii:x, am ochii verzii,1.96 si 42kg.Sunt la cura de slabire,yeyy:)) Bff-ul meu ,Cracinel:* are 16 ani ,25- si 30 de kg:X Azi e prima zi de Liceu,iar noi suntem foarte fericite,poate ne vom face si niste iubitzy:x:-j. M-am trezit si m-am dus la baie sa ma aranjez. M-am dat de la spranceana la gene cu fard roz bonbon si mi-am dat pe dedesupt fard albastru electric.Pe fata mi-am dat cu fond de ten cu 2 noantze mai inchis ca sa para ca am fost la mare :)) :*.....M-am imbracat cu o rochita  roshie mulata scurta pana la fund si decoltata,cu spate gol:x:X:*:*In piciare mi-am pus tocuri de 10 cu platforma ,tot roshii.Si mi-am luat pliculetu verde,ca daca tot e prima zi de socla ,macar sa fiu sexy sa atrag privirile B-):*Cracy a venit imbracat cu un tricou decoltat si rupt la spate,verfde si o pereche de pantaloni foarte rupti.Ea isi facuse smoki eies roz  si si-a dat cu luciu de buze ffff sclipikioss:**:xS-a incaltat cu o pereche de pantofi cu toc de 20 cm si o geanta-plic portocalie:**:xNe-am urcat in dacia lu taty:x si ne-am dus la schoala:@Can am intrat in clasa am vazut ca toti se uitatu la noi, mai ales doi baietzi:X unul cu carliontzi si unul blond, arrrr:*Ne-am asezat pe catedra picior peste pcior si cei doi au venit la noi.

H:Buna eu sunt harry,el e niall

M:Maricika,dar poti sa-mi spui Marii

C:Cracinela,cracy pe scurt:-JTreci la subiect:))!

N:Noi vroiam sa va invitam la o shawarma,c ziceti????:))

M:Hai ,eu vreau!

C:Sh eu:*:x

c zictzi?sa mai continui? next la 7 voturi si 3 commuri. Ceau :*:xX:X:X"

Nu! Te rugăm nu. Deja am înţeles despre ce e vorba în poveste. Doua piţipoance : Maricika şi Crăcinela sau mai pe scurt Crăcy. Crăcinela , alt nume nu găseai? În fine, să lăsăm asta. Poate nu a avut fata inspiraţie. Deci cele două prietene s-au pregătit pentru prima zi de scoală şi s-au îmbrăcat ˝frumos˝ şi s-au machiat fetele ca să arate bine. Gândiţi-vă numai cum îi stătea Maricikăi cu fard roz ˝bonbon˝ de la sprâncene până la gene. Numai gândiţi-vă cum arăta ea cu rochiţa roşie,pantofi roşii si plic verde. Şi Crăcy cu tocuri de 20 ...găndindu-ne că ea avea 2,50 metri ne putem imagina că arăta ca o girafa încălţată şi sfrijită că doar avea 30 de kg.

Oricum toţi se uitau la ele când au intrat în clasă. Sincer şi eu m-aş fi uitat. Şi se putea ca la cât de frumoase erau ele să nu atragă privirile unor băieţi? Şi ce băieţi... Harry şi Niall din One Direction. Superb, mai bine nici că se putea! Presimt că va fi o adevarată poveste de dragoste între ei. Ei patru stând frumos în faţa fast-food-ului savurând acea shaorma cu de toate . Romantism maxim! :x:x:x <3 <3 :-J Folosesc şi semne ca să nu fiu mai prejos. 

Deci voi ce ziceţi? Să pună next sau nu ?

˝ Eşecuri totale˝Where stories live. Discover now