Dragi Directioneri,
Dupa cum bine stiti maine este ziua lui Louis Tomlinson. He's a big boy now :( Si daca tot e ziua lui maine, iar wattpad-ul este impanzit cu povesti cu 1D m-am gandit sa va spun o poveste cu the one and only Louis Tomlinson!
Poveste se numeste "O iubire nebuna cu Louis Tomlinson" si este scrisa de geniala si mega-talentata mariaga86290939 (s-a dat cu capu de tastatura cand si-a facut contul:|) .
Kaitlyn, in varsta de 17 ani, se plimba grabita pe strada pentru ca trebuia sa ajunga acasa urgenta cand a dat peste un baiat care era asa de dragut,magnific,per-fect, uimitor,sexy, o bunaciune ce sa mai!
Ea a ramas blocata pret de cateva minute cu balele-i curgandu-i prin colturile gurii in timp ce se holba la bietul baiat. Kaitlyn nu mai vazuse asa baiat pe Pamant pentru ca desi in prezent locuieste in New York, isi petrecuse copilaria undeva intre Marte si Jupiter si acolo nu existau astfel de baieti.
Baiatul ,care cred ca stim cu totii cine era, a intrebat-o daca e bine, iar ea ca o psihopata i-a zis ca viseaza de vede un baiat asa de perfect dupa care a luat-o la fuga ca nebuna.
Intelingenta miscare,Kaitlyn. Acum Louis sigur te vrea. Te vrea la fel de mult cum vrea cainele meu sa manance muraturi cand toti ceilalti mananca carne de porc de Craciun.
Dupa cateva zile ea s-a intalnit cu el pe aceeasi strada, acelasi continent, aceasi planeta din nou.
Louis s-a prezentat ,desi eu una m-as fi ascuns cum se ascundea Bugs Bunny de porcusorul ala cu mitraliera. Apoi a intrebat-o daca ii plac morcovii... Bugh, unde esti? Dupa ce ea i-a spus ca iubeste atat morcovii cat si pe el, Louis i-a cerut numarul de telefon si a invitat-o in oras.
Dupa nici o secunda de cand s-au despartit, ei i-a sunat telefonul si a fugit la telefon sa raspunda. Deci ori ea era boschetara si telefonul ei se afla la coltul strazii ori in timpul cand a locuit cu martienii a deprins niste puteri supranaturale cu care putea sa se teleporteze. La telefon era nimeni altul decat Louis care a chemat-o la o plimbare in parc.
Louis-Ai un prieten? Ei si tu acuma, normal ca are mai mult de un prieten.
Ea: Nu.
Louis: Si nu ai vrea unul?
La cat de disperata e, crede-ma ca vrea dar is scumpi si acum asteapta reducerile de sarbatori sa-si achizitioneze un iubit nou.
Aceastea fiind zise,Louis i-a oferit o salba de aur dupa care i-a spus : De-a hum avem valoare impreuna!
Da bine, eu am glumit. Trist e ca Mariaga *enspemiidenumere* are o gramatica foarte foarte X69 slaba si ce e si mai trist e ca lumea ii citeste povestea si o incurajeaza.
YOU ARE READING
˝ Eşecuri totale˝
FanficPentru că românul s-a născut ˝poet˝ şi dă pe-afară de ˝talentat˝ ce e, s-a pus cu burta pe tastatură şi a ieşit ...ceva, numai poveste nu!