"I'm in love with you-1D"

478 27 9
                                    

Heyya!Sunt Cristyana se putea fără y ?,prietenii imi spun Khristy din cauza ca sunt mai nebuna din cauza ca e nebuna i se zice Khristy...,stau de 2 saptamani in Londra cu Dyanne Diana suna mult prea banal, nu-i aşa?  ,iar peste drum este o familie dea da-o naibii de cratimă, cine are nevoie de ea? dreptul trasnita care imi face viata un calvar in fiecare seara,deoarce dau petrecere,miliarde de masini vin aici si-mi zgarie VW-ul Toareg al meu şi tu îmi zgârii cornea...a mea ...am depus plngere de vreo 20 de ori la politie,dar vine o matahala pe nume Paul care ne spune ca in zadar tot depunem plangere.In fine ma plictisesc sa va aburesc,deci până acum să înţelel că ne-ai aburit sa trecem la viata mea plictisitoare.

De dimineata ma duc sa iau ceva de haleala pentru ca lu' Dyanne ii este foame din minut in minut,ea zice ca seamna cu Nalli sau nustiu cum boala lo'chema,dar in fine..să nu-mi spui că e cu 1D povestea :))

Am observat cand am terminat cumparaturile ca am o roata pe pana, asa ca am inceput sa o schimb,intre timp prin spatele meu trece un baiat si o ceata de paparazii dupa l.Dupa cateva minut e am terminat de schimbat roata cand se aude o izbitura din masina mea,intru repede si in ea era un tip cu parul putin ciufulit:

-Cine mama bunicii lu'tata te-a ma adus in masina mea si cine esti? cine sfănta jită a zilei de miercuri te-a pus să scrii această poveste?

-Bunaaaaa.Aoleauuuuuu!Sunt Louis, Louis tomlinson,tu?Aoleuuuuu, chiar e cu 1D.Apopo, eu sunt terifiată,total terifiată .

-Faci parte din vreo trupa de majorete de ai maca aste de...

-Ursulet?

-Nu!De arogant!

-Adica nu ma cunosti?Haoleuuu, cum să nu-l cunoşti?

.Frate sa moara bunica ,sunt de 2 saptmani aici,de unde pana bunicii mele sa te cunosc,haaaaaai?Bunica ta moartă are o pană, haaaaai ?

-Sunt din trupa One Direction,toata lumea ne cunoaste,in trupa sunt eu,Liam,Zay,Niall...uite că jita asta nu te cunoaşte 

-.Zayn?E unu de care vorbeste Dyanne tot timpul dintr-o trupa numita...era ceva cu niste unicorni..Da mai ,e trupa din care esti tu.

-Ce ma bucur ca te-am cunoscut!

-Si euuuuu-as fi vrut sa nu fi ajuns in masina mea..Ca tot veni vorba de masina,tu ca cauti in masina mea? Morcovi...

-Ma urmareau niste paparazii si nu aveam unde sa ma ascund plus ca este asa de frumoasa..

-Aha..si acum ce vrei?Sa stii ca poti sa pleci!O zi buna papa!DEodata ma prinde de mana si-mi sopteste: 

.Poti sa ma duci acasa?Nu stau departe...traversăm un Pacific, facem stânga şi am ajuns.

-Ok unde stai?

-Strada infinite(numele e luat la nimereala)serios ?

-Ok.

Ajungem si spre surprinderea mea,nefiind atenta la telefonul me  de pe scaunul pasagerului,Louis il luase si isi scrise numarul acolo.

-WoW!am uitat ca stau pe aceeasi strada pe mine nu mă miră nimic.

-Ce bine poate ne intalnim deseara..ăsta termină orice propoziţie cu ˝..˝ ?

-Am ceva ma ibun de facut,sa stii!

-De ce esti asa distanta fata de oameni?

-Eu distanta? Nu-ti dorescti sa ma cunosti!Ok prea multe intrebari,eu ma duc in casa,maa astepata Dyanne.

-Cine e Dyanne? Ţi-a mai zis o dată de ea.

-Prietena mea,scuze tre'sa plec pa!

-Pa...

Dau s intru in casa cand vad ca usa e incuiat,iar cheile pe care le aveam erau in masina.Ma duc repede la masina cand observ ca Louis se uita inca la mine si pe fereastra de la casa lor se uitatu la noi 6 perechi de ochiLiam -2 ochi,Harry-2 ochi,Niall-2 ochi,Zayn-2 ochi . 2+2+2+2=...da, 6 perechi de ochi frumoşi,ce se radeau de loi,cand unul carliontat iese afara si striga:

-Louis s-a indragostit,Louis s-a indragostiiiiiit!

Nu-l bag in seama si ma duc in casa cand observ ca Danne vroia sa iasa din casa,imbracata de parca s-ar duce la un date.

-Ce faci,ai luat mancare?

-Sa ma plimb,nu am iesit nicaieri de can am venit aici..What ?

-Vin si yooo!

-Ok,hai sa te imbraci.

- Da ce are daca merg asa?

-Eprea urat! 

Louis auzise toata conversatia,Parcă erai in casă, cum de a auzit?iar cand a mai iesit ala pe care il chema Zayn,Louis la luat de mana in casa..era ceva bizar la mijloc..Da chiar este ceva bizar la mijloc. Eşti proastă!

-Haii odataa!

-Nu!Nu merg asa.

-Ok nu lua rochia asta,ia blugii si cdauta-ti un tricou,ma duc sa pornesc masina.Dyanne era designer,iar ea nu suporta sa ma vada imbracata cum nu ii placea ei..

Iesim pe usa era fereastra ocupată ?si il vad pe Louis si pe Zayn afara..

˝ Eşecuri totale˝Where stories live. Discover now