Yeni Hayat..

52 6 0
                                    

Artık yeni hayatımın ilk günü ve beni neler bulacağından emin değilim. Okula dogru gidiyorum bugun hic yapmadiklarımdan bisey yapıp saçlarımı özgürlüge bıraktım bütün engelleri yıktım artık hava benim icin hep güneşli hep yaz.. okulun kapısından girerken ilk defa mutlu oldğumu hissettim derslere girdigim halde moralim cok iyi . sattler umudum kayboldu hizla okuldan cıkip kosmaya basladım. Deniz kenarına geldim sigarayı cıkarıp tam yakıcakken elimi cebime attigımda cakmağın olmadığını fark ettim. O an ki hayal kırıklığı monotamlaşmış hayatımdan daha berbarttı. Geri dönmeye hazırlanırken bir el omzumda..
Kalp durdu, beyin firar o ne..
Hayatımda ilk defa bu kadar güzel göz gördüm.. Birden 'sen neden bana sırıtıyosun ?' dedim oda 'galiba çakmağın yok al yak ' dedi. Mucize bu mu yoksa tesadüf mü? içimde ki hisler cok baska bütün isyankarlığım gitti sanki..
Adeta dona kalmıştım elinden cakamagi alıp sigarayı yaktım. ve tessekkür ettiğimi söyleyip tekrar geri verdi. sonra bana ne isin var burda bu saatte dedi. 'Bende sanane seni ilgilendirmez gidermisin' dedim. aslında demedim ağzım dedi keske gitmese gözleri cok guzel biraz daha baksam acaba yanlis anlar mi belki sahibi var o gözlerin yaptığim gercekten ayıp olur.
Bana 'yanlıs anlama sadece buraya bu saatte az kisi gelir ve sen ögrencisin galiba formandan anladım ' dedi.
Ne güzel konuşuyo konusurken yanaklarının yanındaki gamzeler gözümden kacmadı değil. Neyse gitmem gerekiyo dedim tesekkur edip gidecekken kolumdan tuttu ve '' tekrar gelicekmisin'' dedi.
'Allah'ım simdi alma canımı ne olursun.' diye bir ic gecirdim. ve bilmiyorum dedim. kosmaya basladim, hızla uzaklastıktan sonra ne olup bitecegini bilemez halde evin yolunu tuttum. zaman gecsin diye bekliyorum sabah olsa ben oraya gitsem o orda olsa ama neden? neden bunu istiyorum ki dün başkaydım bugün baska bu adını koyamadigim sey bence bir saplantıdan ibaret. Gecenin tüm karanlığı çöktügünde gizli ve sessiz bir halde ayağa kalktım pencereye yöneldim gözümün görebilecegi kadar uzaga baktım. pencerenin altında bana bakan iki cift göz bu o, yanima gelmisti beni görmeye öylece bakıyordu. Elini uzattı bana gel der gibi dısarı cıktım yanına yaklaştım vee... Birden yerimden zıpladım çalan alarmın sesiyle  sesisiyle rüyaymış..

İSTESEMDE GİDEMİYORUM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin