Yeni bir gün dogmustu ayaga kalktım ve pencereyi açtım hava cok güzeldi kuşlar havada birbirine vurarak uçuyordu bir an aklımdan cıkmişti ama yine geldi gözlerim doldu. Farkında deilim ama kac günden beri okula gitmedim verdığim sözü tutmalıyım yoksa babam üzülür hızlıca üzerime biseyler giydim ve dısarı cıktım ve okula doğru yürümeye basladım aslında suan hic gitmek istemiyorum cok sıkıcı üniversiteye gidince rahat olcaktım sözde ama hala sürünüyorum acaba Efe ne yapıyor gitsem mi? yok hayır belli etmemeliyim derken okul geldim ilk ders girdim ama aklım hala onda hızla ayaga kalktım ve okuldan uzaklaştım suan ayaklarım beni nereye götürecek kestiremiyorum o kadar caresizim ki hastanenin kapısına geldim girmelimiydim neden yapıyorum bunu ona karsı bisey hissedebilirim ama o belki baskasını seviyodur belki söylemenin zamanı geldi. Iceri girdim odasının kapısına geldim derin bir nefes aldım iceri girdim yatak boştu ve düzeltilmişti lavobaya girdigini düşünerek kapıyı caldım ve ses yoktu endiselenmeye basladım ve danismaya sordum taburcu oldugunu söyledi ne yapacaktım simdi nasıl bulucam onu adresinin olup olmadıgını sordugumda ise '' adresi yok ama taksi cagırmıstım onu bırakip gelmistir oraya sorabilirsin '' dedi '' peki hangi taksi?'' '' hastane taksi hemen kapının önuñde Ahmet amcaydı sanırsam '' tesekkur ettigimi söyleyip taksi durağına gittim. Telaşlı bir sekilde az önce burdan hasta binmis erkek 23- 24 yasında sanirsam Ahmet bey götürmüş oraya gitmek istiyorum.. adam bana şöyle bir baktı tabi o kadar konusursam ''tabi'' dedi ve Ahmet amca ya seslendi durumu anlattım ve yola koyulduk. Evi benim evime yakın bir yerde galiba dar bir sokaga girdi. Taksi söforu bana bir apartmani gösterdi ucretimi odeyip indim ama kapi numarsini bilmiyorum posta kutularinina göz attım ve ismini buldum 3 numara merdivenleri cıkmaya basladım sesler duymaya basladim acaba neydi bu bir kadın sesi ve 3 numaraya geldim sesler burdan geliyordu kapı hafif aralıktı ve biraz ittim icerde bi kız vardı göremiyorum ama cok net duyuyordum '' neden diyorum sana neden ? beni neden bıraktın bu halde '' şok olmuştum bu sözleri duyunca sevgilisi mi vardı dayanamayıp iceri daldım ve ikiside karsımdaydı Efe oturuyordu kız ise ayaktaydı ikiside bana bakıyodu. kız bana kimsin ? dedi. Ben öylece duruyordum suan gördüklerimin acıklaması neydi bu kız onun sevgilisimiydi kısa boylu hafif sarısın bir kızdı. kız tekrar yineledi kimsin diyorum sana ! 'Ben şey yanlış oldu kusura bakmayın' deyip hızla cıktım. Efe arkamdan Eslim diye seslendi ama nafile koşmaya başladım cok utanıyordum nasıl böyle bisey olurdu ki ben onun hic biseyiyim eve geldim kapıyı açtigimda ev karanlikti ve sigara kokuyodu yasadigim ev bile beni yansıtıyodu nasıl olur bu ben ona gelmıstim..
Vazgeçmeliyim bırakmalıyım peşini...