Kapıyı kapattıktan sonra dışarıdan babama bakmıştım babam kafasını direksiyona koymuştu. Ne oldu ki babam bu duruma geldi anlamıyordum. Candan bana aynadan baktığını farkettim kaşlarını çatmıştı , yine bana bir şeyler yapacak korkusuyla hemen eve doğru koştum evin kapısına geldiğimde arkama dönüp babama baktım. Babam hayla başı direksiyonda yaslı duruyordu , elini direksiyona vuruyordu , candan ise sırıtıyordu.
Halam '' (Beni kucağına alıp) Nehir tatlım nereye bakıyorsun sen öyle.
Ben '' (kırılgan bir ses tonuyla) Hala hani beni koruyacaktın hani ben o doktora gitmiyecektim .?
Halam '' (Beni yere bıraktı başını sağa çevirip titrek bir sesle elini bana uzattı) Nehir bak gel biz bunu seninle odanda konuşalım .
Elinden tutup odama gitmiştik. Halam '' Nehir bak tatlım ben seni korumaya çalıştım ama baban resmen candan dediklerine uyuyor. Ama bak söz veriyorum o hastaneye bir daha gitmiyeceksin .
Ben '' (Umutlu gözlerle) Söz mü?
Halam '' Söz''
Kapı açılmıştı babamdı gelen .İçeriye dogru bir adım atı yüzündeki korkuyu farketim beli etmemeye çalışıyordu ama anlaşılıyordu.
Babam '' Demet biraz gele bilirmisin ?''
Halam '' Noldu abi?''
Babam'' Bir şey var onu sana söylemek istiyorum gel.!''
Halam bana bakıp '' Hadi sen biraz uyu dinlenmiş olursun hem çok yorulmuşsundur.'' dedi ben ilk kafamı babama çevirip sonra halama baktım. Halama kafamı sallayıp yorganın altına girdim. Halama üstümü iyi örtükten sonra odadan çıkmıştı. Halam ve babamın çıktıgını anlayınca yatağımdan kalkıp odamın kapısını sesizce açtım kimse olmadıgını anlayınca merdivenlere dogru gittim.
Merdivenlerden sesizce adım atmaya çalıyordum merdivenin sonuna geldigimde karşıma gamze abla çıkmıştı. Telaşlanmıştım çünkü halam uydugumu söylemiş olmalıydı her zaman söylerdi Gamze abla'' Noldu tatlım niye kalktın ? Susadınmı yoksa?'' Ben '' E...Eevet gamze abla çok susadım .'' Gamze '' Hım tamam ben sana getiririm geç hadi odana. '' Ben '' Aslında gamze abla bende gelsem hem bacaklarım açılmış olur .'' Gamze '' Peki tamam gel hadi .'' Gamze ablayla mutfağa gidip suyumu içip odamıza inmiştik. Yatağıma gırıp uyudum , başaramamıştım babam halama bügün hastanede ne oldugunu söylecekti bende merak ediyordum doktor benim hakkımda ne demişti .
Sabah olmuştu uyandığımda halam yanımda ağlıyordu , benim uyandığımı gördüğünde arkasına dönüp göz yaşlarını silmişti. Ben '' Hala ne oldu?'' Halam kafasını yukarıya kaldırıp Halam '' Yok bir şey tatlım , hadi bir an önce kahfaltıya gidelim (Titrek bir sesle) bir yere gidecegiz üstünü çabuk giyin hadi.'' Lunaparka mı gidicektik yoksa ? Ben '' Nereye?'' halam yüzünü dahada astı kafasını sağ tarafa çevirerek dudağını ıstırdı . Kendini topladı ve bana dönmüştü Halam'' Acele ette yukarı gel hemen!. '' Halam odadan hızlıca çıkmıştı halam bana niye böyle davranıyordu.?
Lesin yine bir şeyler oldu yatağımdan çıkmak istemiyordum yine bir kötü haber alacaktım kötü bir günüm olmasını istemiyordum. Yorganı üzerimden istemsizce atıp dolabın önüne gelmiştim. Kıyafetlerimi giyinip odamdan çıkmıştım. Salona girdiğimde masadaki her kezin suratı asıktı candanın hariç. Candan gülümsüyorsa eğer kesin kötü bir şeyler oldu. Sandalyeye oturduğumda babam bana bakmıştı. Yüzü çok asıktı ne olduğunu öğrenmek istemiyorum ama merakta ediyordum.
Ben '' Baba ne oluyor bir şey'mi var?'' babam halama baktı elindeki çatalı bırakıp geriye yaslanıp aynı pozisyonuna geri dönmüştü. Halama kafamı çevirmeden göz ucum'la bakmıştım , halamın gözleri dolmuştu göz torbalarını görebiliyordum. Babama tekrar baktığımda candan babama Candan '' Bence söyle gitsin yoksa daha'da zorlanacaksın tatlım.'' Babamın elinden tutmuştu. Babam kafasını sallayıp bana dönmüştü . Derin bir iç çekerek '' Kızım... Bir süreliğine hastanede kalacaksın sadece bir süreliğine.''
Babamın ağzından çıkanları duyunca ikinci kez tekrar başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Bu cümleleri duyunca kendime gelememiştim hayla sersemdim . Sadece babamın gözlerine odaklanıp gözlerimden yaşlar süzülmüştü bir süre böyle kalmıştım. Babam beni nasıl deli yerine koyup hastaneye kaldıra biliyordu? Peki ya halam o...o bana söz vermişti seni koruyacağım demişti niye beni korumadı niye ben şimdi hastaneye yatırıyorlardı halam beni koruyacaktı buna engel olabilirdi. Ama yapmadı...
Masadan kalkıp koşarak odama gidiyordum , arkamdan halamla babam bağırıyorlardı. Merdivenlerden hızlıca inip odama girmiştim kapısı kitleyip yatağıma koşmuştum. Yüzümü yastığa bastırıp ağlamaya başlamıştım öyle ağlıyordum ki resmen konakta sesim yankılanıyordu. Babam kapıya geldiğinde kapıyı açmaya çalışmıştı. Kilitli olduğunu anlayınca kapıya vurup '' nehir kapıyı aç hemen çabuk!!'' hayla ağlamaya devam ediyordum bu seferde halam gelmişti. Halam '' Nehir bir tanem aç kapıyı hadi .'' Ben '' Ben deli değilim değilim , anlıyormusunuz beni ?'' Babam '' Nehir aç konuşucaz hadi aç .'' '' NEHİRRR AÇ ŞU KAPIYI SANA DİYORUM ÇABUK SİNİRLEDİRİYORSUN BENİ!!'' Halam '' Nehir aaaç konuşalım nehirr !!'' . Bu Bütün kargaşa kulğımda yankılanıyordu...
Yatağımdan kalkıp kapının oraya gitmiştim '' gidin burdan hiç birinizi istemiyorum gidinn !! '' halam ve babam bağırmaya devam ettikçe beynimde o sözler yankılanıyordu halamın o söylediği ''SENİ KORUYACAĞIM BİR TANEM.'' Babamın o cümleleri '' BİR SÜRELİĞİNE HASTANEDE KALACAKSIN BİR SÜRELİĞİNDE HASTANEDE KALACAKSIN '' '' SENİ HEP KORUYACAĞIM SENİ HEP KORUYACAĞIM.!!'' O cümleler başımı ağrıtıyordu yalanla dolanlar kulaklarımı ellerimle kapatarak dizlerimi yere koymuştum '' GİDİN BUR DAN İSTEMİYORUM KİMSEYİ!!'' kafamı kaldırıp önüme baktığımda bahçe çıkan kapıya doğru koşmuştum . Kapıyı açıp çıkış kapısına doğru koşuyordum kapının çıkışına yaklaşmışken birisi beni asılıp kendisine çekmişti...
ARKADAŞLAR UZUN UZUN BİR SÜRE YAZAMADIM K.B ÇOK ÖZÜR DİLERİM SINAV HAFTALARIM VARDI İNŞALLAH İLERİ Kİ ZAMANLARDA BÖLÜMLERİ GEÇİKTİRMİYCEM. BU ARADA BÖLÜM NASIL OLMUŞ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATTAN KAÇIŞ
Teen FictionHayyatta Her şey üzerine gelen , kimseye yük olmak istemeyen bir Genç kız. Artık her şey son bulcak , kendisine yeni bir sayfa açcak... Artık üzüntülerine her gece hıçkırıkları duyulmasın diye yüzünü ...