İlk Kez Göz Göze

15 3 5
                                    

  Sıra bana gelmişti sahneye çıkarken defne bana şöyle dedi;

- Dikkat et bu hoca çok dikkatlidir , en ufak çıkışında almaz seni gruba . Heyecan da yapma sakın gözünün yaşına dahi bakmaz . 

- Peki teşekkürler .

Sahnenin ortasındaki sandalye oturdum karşımda o kadar insan vardı ki  bu kadar insanın arasında sadece dört kişi seçilecekti çok  zor değilmi ? 

Bu kalabalığa alışkındım aslıda küçükken piyano dersleri alıyordum . Konser veriyorduk burada ki insanların bin kat olduğu yerlerde konser veriyorduk bazende yarışmalara katılıyordum .  Alışkındım yani benim için bir sorun değildi . 

- Nehir bize ne   yorumlayacaksın ?

-  Lucia - SİLENCE 

- Hm peki güzel seçim . Başlaya bilirsin . 

 - Hocam piyano ile söyleme  şansım var mı ? 

 - ( Şaşkın bir ifadeyle ) tabi .

Piyanonun başına geçtim ve başladım .

 Stop me 

Say you wanna stop me
Say you wanna stop me now!
But I'm leaving
Yes I'm gonna leave you
Yes I'm gonna leave your life
If it's just 'sorryI don't want your sorry
I don't want your sorry now....

 Bu şarkıya resmen  aşıktım o kadar güzel ki . Şarkımı bitirdikten sonra sahnenin ortasına geldim . Her kez bana şaşkın bir ifadeyle bakıyordu hocada dahi . Etkilenmişler miydi yoksa beğenmemişler miydi ? 

- Nehir sen piyano eğitimi falan aldınmı ?

- Evet uzun bir süre aldım yedi yaşından beri piyano ve gitar dersi aldım . Ve konserlere gittim hatta bir kaç madalyam da var . 

Her kez bana  şaşkın ifadaleler  bakıyorlardı . İlk ne yapıcak bu kız  ki ? Acaba iyi söylüyor' mu ? ifadeleri gitmişti . 

- Peki yerine geçe bilirsin teşekkür ederim ( ufak bir gülümseme attı )

 Sahneden aşağıya inip iki manyağın yanına oturdum . Bunların ikisi de çok uyuz'du  neyse sahneye çıkanları dinlemeye başladım . Sınav bitmişti sonuçlar ne zaman açıklanacaktı' ki ? 

Hoca : Arkadaşlar iki gün sonra sonuçlar açıklanacak ben sınavı kazananları çağıracağım . 

Her kez umut kırıklığına uğramıştı , çok heyecanlanmıştım oysa . Uff şimdi daha çok heyecanlanıyorum , ayy çabucak gelir hemen inşALLAH o gün . Her kez toparlanıp çıkmıştı bende hemen demetin arkasından koştum ona yetişmek için .

- DEMEEET DEEMET.

 Durup arkasına baktı .

- Ayy hele şükür duydun . 

- Ayy kusura bakma çok dalgınım şu sınav.. ( kafasını kaşıdı ) mm kazanmışım mıdır ki ? 

- Kazanmışsın'dır kesin merak etme , bende dinledim çok güzel yorumladın şarkıyı , inan bana o şarkıyı en iyi yorumlayan sendin ( elimi koluna koydum ).

- Ciddimisin ?( gülümseyerek ) ayy teşekkür ederim . Hadi sınıfa gidelim ders edebiyat geç kalırsak yok yazar. 

- Tamam hadi gidelim .

Sınıfın kapısını tıklayarak içeriye girdik . ALLAH 'tan hoca girmemişti .Yerimize oturduk her kez birbirine nasıl okudum ? Güzel söyledim mi sence ? Hoca beğenmiş midir ? diye birbirleriyle konuşuyorlardı . Hoca içeriye girdi , çok çatık kaşlı bir hocaydı . Ben hocayla nasıl ders işleyeceğim ki ? Böyle çatık kaşlı insanlar karşım da olunca benim moralim bozuluyordu hele hoca olunca hiç ders işleyesim gelmiyordu . Erkek hocaydı , şöyle bir süzdüğümde çok düzgün takım elbisesinde bir kırışık bile yoktu . Ayaklarını hizalı tutuyordu , yerinde oturmadan önce  arka sırada duran öğrencinin yanına gidip ceketinin diğer kolunu indirdi . 

HAYATTAN KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin