Kapının kolundan elimi yavaşça bıraktım.Yine olacak istemiyorum hayır tutuyorum kendimi. Ama olmuyor tutamıyorum kendimi yanaklarımdan süzüldü iki damla. Odama koştum yatağımın üzerine oturup başımı dizlerimin üstüne koydum. Hıçkırıklara boğuldum yine , kapı açıldı halam ' dı giren yatağımın üstüne oturdu. Sarıldı bana başımı okşadı.
Halam '' Nehir ağlama birtanem yapma ne olur , bak senin böyle ağladığını gördükçe içim param parça oluyor. Hem sen böyle yaptıkça anneni de üzüyorsun.''
Ben '' Annem ü-üzülür mü?.Yani ben ağlarsam annem üzülür 'mü .?''
Halam '' Annen seni çok seviyor bitanem , senin kırıldığını incildiğini görmek istemez.''
Ben '' Annemi üzmiycem bir daha hala . ''
Halam '' Afferim bitanem.''
Ben '' ( Halama sarıldım ) hala seni çok seviyorum beni hiç bırakma tamamı ?.''
Halam ( Kafam ' dan öptü) ben ' de seni seviyorum bitanem asla... Asla bırakmam.
Halam odadan çıkmıştı akşam olmuştu . Bende ödevlerimi yapıyordum çalışma masamda , kapı açıldı candandı kapıyı kapatıp yanıma geldi.
Candan '' Benim küçük tatlı kızım napiyormuş bur da dersmi çalışıyormuş?''
Ben '' Ben senin kızın değilim.''
Candan '' Ben senin babanla evliyim üvey de olsam annenim senin.''
Ben '' Benimle Her soy adı aynı olan annem olsay dı benim yüz binlerce annem vardı.''
Candan '' Bana bak...''
Kapı açıldı içeriye giren babamdı.
Babam '' Napiyorsunuz.?''
Candan '' Hiç kızımla ders çalışıyoduk demi kızım.''
Ben '' Bana kızım deme , ben senin kızın değilim anlamıyormusun.''
Candan '' Aaa ama kızım bağırma ama gerçekleri kabullenmen lazım olmaz ki böyle sonra alışman zor olur.''
Ben '' ( Sandalleden ayağa kalktım) ya anlamıyormusun sen ben senin kızın değilim.!!''
Babam '' Kızım tamam sakin ol tamam candan çık odadan ''
Candan '' Faruk kızımla...''
Babam '' CANDAN!! kes çeneni ve çık odadan.''
Candan çıkmıştı odadan ben çok sinirliydim bana kızım demesinden onun benim annem olduğunu söylemesin ' den nefret ediyordum kim etmezdi ' ki. Ben yatağıma gidip üstüme yorganımı çekmiştim. Babam benimle konuşmaya çalışıyordu ama ben izin vermiyorum konuştuklarınıda dinlemiyorum , hatırlamıyorum da ne dediğini o sinirle ne yaptığımı ne söylediğimi , babamın bana ne dediğini nasıl uyuduğumu hatırlamıyordum.
Sabah olmuştu uyandığımda dudağımın alt damağı acıyordu . Aynanın karşısına geçip damağıma bakmıştım. Ağzımın içi kan doluydu. Laboya gidip ağzımı yıkamıştım. Galiba sinirden gece damağımı istirmiştim onu dahi hatırlamıyordum . Üstümü degiştirip salona çıkmıştım yemek masasına oturmuştum her kez masadaydı . Halam suratıma bakıp
Halam '' Nehir neden yemiyorsun ?.''
Ben '' Canım istomoyor hola.''
Halam '' Noldu sana niye öyle konuşuyorsun?''
Dudağımın uyuşmasından ne yemek yiye biliyor nede konuşa biliyordum.
Babam '' Nehir kızım noldu.''
Halam '' ( Çenemin altından tutup ağzımı açtı ) Noldu senin damağına ??.''
Babam '' ( Yanıma yanaşıp ) kızım noldu damağına?.''
Ben '' ( kafamı geri çekip) Bir şoy olmadı.
Ne kadar düzgün konuşmaya çalışsam ' da olmuyordu .
Babam direk doktoru aradı aradan 1 saat geçtikten sonra doktor geldi .Ağzıma baktı babam ğile damağımı ıstırdığımı bir kaç ğüne ğeçeceğini söyledi. O dama gidip dinlendim oyuncaklarımla oynadım aradan üç saat ğeçmişti. Yukarıya çıkmıştım salonda hiç kimse yoktu halamın odasına gitmiştim halam odasında yoktu belki babamın odasının kapısına gelmiştim içimden '' Ya candan odadaysa , yine beni sıkıştırırsa '' içerden babamın sesi ğeldi candanla konuşuyorlardı.
Babam '' Candan ne diyorsun sen olumu öyle şey .''
Candan '' hayatım ben bir şey demiyorum gerçekleri sende görüyorsun baksana nehirin annesi gittiğinden beri kıza her ğün bir şeyler oluyor sence bu tuhaf değilmi?.''
Babam '' Candan benim kızımın piskolojisi bozuk diğil.''
Canddan '' Ahh tatlım tabi kabulllenmsi zor bir şey biliyorum benim için ' de öyle inan... Bak böyle ğiderse daha kötü şeyler olcak.
Babam '' ( Derin bir iç çekti.) Tamam haklısın piskiratise götürelim.
Ne piskiyaristti one ? odama koştum. Leptabımı açtım araştırdım deliliğe yaklaşan kişilere piskolojisi bozuk diyorlarmış piskiyaristte onların doktoruymuş ne yani benim piskolojim bozuk olamaz. Yok hayır buna dayanamam babam candanın dediklerine uyordu beni timaharnaye yatırcaklar yani hayır ben deli diğilim hayır...
MERHABA TATLI OKUYUCULARIM. :) İNŞALLAH BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM İYİ OKUMALAR. :)) ARKADAŞLAR KİTABIMDA YAZIM YANIŞLARIM OLABİLİR O YÜZDEN K.B :)) SİZLERİ SEVİYORUM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATTAN KAÇIŞ
Fiksi RemajaHayyatta Her şey üzerine gelen , kimseye yük olmak istemeyen bir Genç kız. Artık her şey son bulcak , kendisine yeni bir sayfa açcak... Artık üzüntülerine her gece hıçkırıkları duyulmasın diye yüzünü ...