02.

269 22 8
                                    

Ik praatte nog wat met Amine en liep samen met hem naar de les, ik ben echt zenuwachtig want stel dat ze me lelijk vinden of dat ze gaan oordelen. Ik moet maar hopen dat de dag goed afloopt.
Ik ben aangekomen in de les en zie alle ogen op mij gericht tot dat Amine me trok naar binnen en begeleidde me naar een tafel. We zaten naast elkaar en steeds bleven mensen me raar aankijken ik wou net weglopen tot dat iemand me tegenhield...
Het was een mooie meisje die begon te schreeuwen tegen de klas ze zei: waarom kijken jullie haar zo aan, heeft ze wat van jullie aan ofs beter beginnen jullie voor je te kijken voordat ik al jullie tanden uit jullie bek sla!!
Ik schrok van haar reactie en ik keek beschaamd naar haar ze stelde zich voor aan mij en trok me mee naar de gang ze heet namelijk Youssra echt een mooie meid ze begon te praten en zei: Trek je er niks van aan joh ze hebben niks te doen in hun leven Wollah je moet zelfverzekerd zijn..

De dag verliep gewoon goed en ik heb nog wat bij gekletst met Youssra en we wisselde elkaar de nummers uit.
Daarna liep ik naar huis met een snelle tempo. Aan gekomen thuis groette ik me ouders en me zusje dounia ik vroeg nog me ma waar me broer anas was maar ze antwoorde dat hij aan het werk is en zo liep ik door naar boven. Ik keek in de spiegel en dacht wat een wonder dit is de eerste keer dat ik vrienden heb. Ik lijk zo gelukkig Wollah dacht eindelijk mijn leven is veranderd. Ik kleedde me om in een makkelijke huisjurk tot dat ik schoten hoorde van buiten ik keek snel uit de raam en zag mij broer Anas liggen!! Ik schreeuwde zo hard mogelijk Anas en liep met tranen in me ogen en met een snelle tempo naar beneden ik vertelde mij ouders alles zo liepen we snel naar buiten....

Ik kon me ogen niet geloven mijn lieve broer hij ziet er zo onschuldig uit we tilden hem op en brachten hem snel naar het ziekenhuis.
Aangekomen in het ziekenhuis brengen ze me broer zo snel weg ik zit daar nu maar met me ouders en me zusje te huilen. Waarom hij? Waarom? Zoveel vragen in me hoofd maar geen antwoord ik moet hoe dan ook achter komen wie dit heeft gedaan.
De dokter komt aanlopen ......
Dokter: we hebben nieuws voor Anas ..... Hij ligt namelijk in een lichte coma we weten niet wanneer hij zal ontwaken het zal misschien dagen duren, of maanden, zelfs jaren kan het duren.

Toen hij die woorden uitsprak ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen ik liep even naar buiten voor wat frisse lucht tot dat ik Amine tegen kom.
Amine: wat is er met je gebeurd?Ik: mijn broer is geschoten en ligt in coma zeg ik met tranen in me ogen
Amine: ahwh lieverd toch kom is even hier
Hij begint me te omhelzen en zo staan we dan hier buiten samen al meer dan 1 minuut te knuffelen. Wat voelt het toch goed om iemand zo te knuffelen hij is echt te vertrouwen, het geeft me gewoon een steek in me buik.
Ben ik verliefd???
Dat kan echt niet wil niet weer gekwetst worden door een jongen ben nooit gelukkig, altijd wordt ik gebruikt nooit is een jongen serieus. Ik zit hier maar te staan en nog steeds te knuffelen met hem ik laat em snel los en kijk beschaamd naar beneden hij pakt me telefoon en schrijft ze nummer op en slaat zich zelf op als : mannetje👫
Ik schrok en pakte zijn telefoon en schreef gewoon droog : Anissa
Hij veranderde het gelijk in vrouwtje❤️ en ik zei em gedag en liep snel naar het ziekenhuis. ik zocht me ouders maar ze waren nergens te vinden gewoon spoorloos ik belde me moeder snel even op en ze nam gelijk op.
Ik: waar ben je mama?
Mama: ik ben al naar huis ik voelde me niet zo lekker.
Ik: sgoed mama dan kom ik er gelijk aan

Ik liep snel het ziekenhuis uit en loop richting mijn huis het is nog vroeg, ik loop een donker steegje in en loop met een snelheid door tot dat ik van achter werd gepakt en werd mee getrokken door jongen hij keek me met een rare blik aan ik kon ze gezicht niet goed zien ik wist namelijk niet wie het was ik werd zo bang tot dat hij me pakte bij me lichaam, ik schreeuwde het uit en zei steeds laat me loss!!!!! Hij ging maar verder tot dat hij een doek voor me mond zette en alles werd zwart voor me ogen gewoon zwart......

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dit is nog niks, dit verhaal heeft echt veel spanning ik zal snel weer een deel plaatsten BLIJF STEMMEN PLSS!!

Anissa's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu