Yassine wat doe je hier? Vraagt amine
Yassine: ik moet met Anissa praten!
Amine: nee, ga weg van haar
Ik: wat moet je van me heb je niet genoeg aangericht zei ik huilend..Tot ik me ouders, Anas en dounia geschrokken zie kijken...
Anas: wat moet je van haar, beter ga je opkankeren van haar voordat ik je wat aandoe!!!
Yassine: het spijt me voor alles, ik ben gedwongen Wollah
Amine: ga nu weg spijt komt achteraf, maar dan is het Telaat nu wegwezenYassine liep snel weg met tranen in ze ogen, de eerste keer dat ik yassine zie huilen. Zal ik het hem vergeven? Nee nu nog niet het is veelste vers voor me.
We bleven nog even in het ziekenhuis en toen zijn we vertrokken naar huis.
Thuis aangekomen rende ik gelijk naar me bedje, ahwh wat heb ik dit toch gemist, mijn kussen, mijn deken😻
Ik checkte me apps even snel en zag 6 berichten :
Amine❤️ : Hey liefie, ben je al wat bij gekomen? Ik zou graag wat leuks willen doen morgen als dat kan...
Ik antwoord snel en zei: Jahoor, zou ik erg leuk vinden x
En nog 5 berichten van een onbekend nummer:
Hey, ik ben het yassine ik moet echt met je praten aub
Ik wil jou graag wat vertellen
Aub geef me de kans
Ik wil je helpen
Als je wilt praten morgen in de Museumpark om 2 uur
Ik antwoorde ook snel: ik zal erover nadenken.
Snel legde ik me telefoon weg en ging ik slapen ik was echt moe heb deze dagen helemaal niet geslapen. Ik wil er niet eens aan denken dat ik gewoon ben verkracht pfffffDe volgende dag werd ik wakker deed ik mijn ochtend routine, en liep ik snel naar de douch toen ik klaar was wikkelde ik een handdoek om me heen en liep ik naar me kamer. Ik deed een zwarte Nike trainingspak aan en deed wat Argan olie in me haar en liep snel naar beneden. Ik ging natuurlijk gezamenlijk eten met me ouders en broer en zus. Natuurlijk is me broer weer thuis, ik dacht snel weer aan yassine moet ik gaan ofniet als ik ga moet ik later met amine afspreken. En als ik niet ga weet ik niet wat er aan de hand is. Toch bedacht ik om te gaan snel appte ik amine dat ik wat later zal komen. Het is nu 13.45 ik moet opschieten anders kom ik nog te laat ik deed me schoenen aan en liep toen de deur uit.
Ik wist niet wat me te wachten stond...Sorry dat ik lang niks heb geplaatst had het heel erg druk mijn excuses!!!❤️
JE LEEST
Anissa's life
AléatoireDit verhaal gaat over een meisje genaamd Anissa ze is 16 jaar en is als sins klein af aan onzeker over der zelf, ze wordt gepest en helemaal niemand die haar ziet staan. Tot ze opeens een meid ontmoet die haar leven compleet zal veranderen. Derest b...