01.

300 25 20
                                    

Anissa wakker worden! Je moet naar school, anders kom je nog Te laat op je eerste schooldag zei mijn moeder

Perspectief Anissa
Ik word wakker door de geschreeuw van me moeder, ik heb echt geen zin in mij eerste schooldag moet ik weer nieuwe vrienden maken en nieuwe mensen om me heen. Pff alsof ik echt vrienden kan maken? Ik kijk in de spiegel en zeg zo zacht mogelijk : ik haat mezelf ik ben echt lelijk! Wanneer wordt ik nou eens mooi. Ik laat het maar zitten en loop naar de douch voor wat frisse lucht namelijk ik stink heel erg.

Na gedoucht te hebben loop ik naar me kleren kast en bedenk ik wat ik moet aandoen, het wordt echt tijd voor wat nieuwe kleren ik heb amper smaak.
Na wat gezocht te hebben vindt ik eindelijk een spijkerbroek met daar boven op een blouse en ik doe me haar snel in een knot, en loop dan nog naar beneden. Ik groet dan nog me ouders, broertje en zusje en ga er dan snel vandoor aangekomen in de gang doe ik nog snel me schoenen aan en ga dan onderweg naar me school.

Aangekomen op school zie ik een heleboel mensen rondlopen, ik ben helemaal in me gedachtes tot ik tegen iemand aan kom.
Een hele mooie jongen, met blauwe ogen waar je u tegen kan zeggen.
Ik realiseer me dat ik em aanstaar en zeg dan snel sorry tegen hem.
Hij kijkt me aan en zegt geeft niks en steekt ze hand uit ik schrok en dacht in mezelf de eerste keer dat een jongen tegen me praat.

""FLASHBACK""
Anissa je bent en blijft lelijk besef dat gewoon je zult nooit mooi worden zei de persoon die ik altijd al leuk vondt yassine mijn droomman.

Ik keek de jongen aan en gaf hem een hand terug ik zei nogmaals sorry
en zei: ik heet Anissa
hij zei: ik heet Amine aangenaam, ben je nieuw hier
ik zei: Jaa ben hier nieuw.

Hey lieve lezers ik hoop dat jullie het leuk vinden dit is nog maar het begin ik wil graag dat jullie stemmen en laat aub een comment achter wat jullie ervan vinden? en wat ik moet veranderen? Geef me beetje inspiratie alsjeblieft❤️

Love voor jullie wel stemmen hea?

Zonder jou was het me niet gelukt bedankt schatje berbersedame berbersedame berbersedame 
Lees nu ook haar verhalen!!!!!

Anissa's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu