04.

195 20 4
                                    

Perspectief Amine:
Toen Anissa ophing ben ik gelijk naar haar ouders gegaan, ik heb ze natuurlijk alles verteld en ik vroeg wie haar vijanden waren en toen hoorde ik de naam yassine .... Ik kan me ogen gewoon niet geloven mijn broer peste Anissa, door hem is ze naar mij school gestuurd. Dit doet me gewoon pijn me eigen broer zou haar kunnen hebben.
Ik moet er achter komen of hij haar heeft misschien heeft hij zelfs haar broer dood geschoten.
Ik probeer de gedachtes te vergeten en ik bel yassine snel op hij neemt gelukkig gelijk op.
Yassine: Jo broer
ik: waar ben jij
Yassine: in een hoerenhuis duh
Ik: wat doe je daar
Yassine: wat denk jezelf
ik: welke hoerenhuis?
Yassine: die om de hoek bij AH
Ik: saff ben onderweg
Yassine: wat kom je doen Ah broer?
Ik: zie je dan wel ja!

Voordat hij wat kon zeggen hing ik snel op, wat doet yassine in een hoerenhuis hij is sowieso weer aan de drugs ofs?
Ik ben gelijk vertrokken en reed met een snelle snelheid naar de hoerenhuis wat walgelijk man.

Aangekomen in de hoerenhuis zoek ik yassine overal maar nergens te vinden..
Totdat ik yassine hoorde praten met een man, yassine zei: wat moet ik nog voor je doen ik heb alles gedaan wat je wou. Ik wil haar dit niet aandoen, ik heb haar verkracht meer kan ik niet doen ik heb heel haar leven verpest klaar ik heb zelfs der broer voor je vermoord sorry meer kan ik niet voor je doen.
Man: je moet alleen haar vader nog doodschieten meer vraag ik niet van je?
Yassine: dat kan echt niet ik heb haar 2 jaar gepest, terwijl ik gewoon verliefd op haar ben. Sorry ik kan het niet!
Man: als je het niet doet zullen er maatregelen genomen worden. En zal er misschien wat met jou familie gebeuren.
Yassine: oke ik doe het..
Ik kon me ogen niet geloven hij heeft haar gewoon verkracht, hij heeft haar broer neer geschoten, en nu wilt hij nog haar vader wat aandoen dit kan niet.
Ik stormde binnen en pakte een wapen die ik van yassine heb gepakt.
Ik schoot die man neer en keek me broer aan en zei je zult spijt krijgen van je daden. Anissa is zo onschuldig...
Yassine: hebb je alles gehoord? En ken je haar?
Ik: ja ik heb alles gehoord, waar ben je mee bezig je bent tog niet gestopt met die drugs.
Ik: je hebt haar leven verpest!!!!! En ik zal jou leven ook verpesten
Yassine: ik wou dit niet, echt niet ik had geen enkel keus.
Ik: breng me nu naar haar!!!!!
Yassine bracht me naar haar kamer ik zal haar zo onschuldig in een stoel..
Gewoon bewusteloos, heel haar kleren met bloed. Ik bracht haar gelijk naar het ziekenhuis en belde haar ouders snel op.
Aangekomen in het ziekenhuis hebben ze haar gelijk geholpen en moest ik wachten in de wachtkamer..
Dokter: Hey, bent u Anissa ... Der man
Ik: nee gewoon haar vriend, kan ik haar even zien.
Dokter: ze heeft rust nodig ze is aan het slapen
Ik: heel even maar alsjeblieft
Dokter: vooruit wel voorzichtig zijn, kamer 157 ligt ze
Ik: zal ik zeker doen bedankt
Snel rende ik naar der kamer, aangekomen in de kamer zag ik Anissa daar zo onschuldig liggen wat een schatje toch. Ik zal haar helpen, en steunen ik zal dit mijn broer nooit vergeven echt nooit Wollah dit doet je geen meid aan man echt fucktapp nooit verwacht van hem..... Maar schijn bedriegt.

Tranen stromen alleen maar ze ligt hier zo onschuldig wat heeft ze hem misdaan? Helemaal niks? Ze is echt een prachtig meisje alleen niemand ziet dat in.
Net toen ik wou weg lopen, wordt Anissa voorzichtig wakker.

Perspectief Anissa:
Ik word wakker met een vreselijke hoofdpijn en buikpijn,
En ik zie Amine huilend naar mij kijken, gelijk begint hij te praten.
Amine: Hey, rustig maar je bent veilig bij mij ik zei toch je gaat daar uitkomen.
Ik: waar ben ik? En waar zijn me ouders? Zeg ik met moeite eruit
Amine: in het ziekenhuis? Ik heb je bewusteloos gevonden, en je ouders zijn onderweg ik heb ze alles verteld.
Ik: bedankt Wollah zonder jou was ik hier nooit, waar is me broer Anas
Amine: nog in coma, maar hij wordt inshallah wakker.
En snel omhelst hij mij en zo zitten we dan samen te knuffelen wat een lieverd toch het voelt zo vertrouwt.
Snel laat ik em los, omdat ik me ouders in de opening zie staan..
Mijn moeder omhelst mij snel en me vader ook. En ze bedanken Amine nog heel lief ...
Tot dat ik mijn kleine zusje dounia zie rennen naar mij snel knuffel ik haar, tot slot zie ik Anas achter haar in een rolstoel.
Anass!!!!! En snel sta ik op en ren naar hem toe.
Anas: oh lieverd tog, ik heb jou echt gemist
Ik: Wollah ik jou ook, ik dacht dat ik nooit terug zou komen.
Anas: bedank amine maar door hem ben je terug bij ons.
Snel kijk ik amine aan en omhels hem ook.
Amine: is het een leuke verrassing?
Ik: jij bent echt erg, je wist gewoon en snel schoot iedereen in de lach, behalve amine....
Ik: aminee? Is er wat?
Amine: kan ik jou spreken onder 4 ogen
Ik: Jahoor
Zo lopen we naar de gang ben wel benieuwd wat hij wilt zeggen..

Amine: Anissa? Ik moet je wat vertellen! Ken je yassine nog? Die jou altijd al peste hij heeft jou verkracht en jou meegenomen, hij heeft jou ontvoerd, hij heeft je broer geschoten, ik wist dit allemaal echt niet? Tot dat ik van je ouders te horen kreeg dat yassine jou peste.
Yassine is mij broer jammer genoeg?

Ik kon me ogen niet geloven, yassine mijn verkrachter, de gene die mijn broer heeft geschoten en de gene die me leven totaal heeft verpest.

Amine: sorry Anissa ik wist dit allemaal echt niet ik heb yassine gebeld en hij zat in een hoerenhuis, toen ik daar aankwam hoorde ik hem praten met een man hij werd gedwongen om dit bij jou te doen de reden waarom is nog geheim en nu wordt hij gedwongen om
Jou vader wat aan tedoen !!! Ik ben naar binnen gegaan en heb de man doodgeschoten. Nu ben je veilig bij mij niemand die je nog wat aan kan doen!!

Ik staar amine nog steeds aan met tranen in me ogen ik kan dit niet geloven hij werd gewoon gedwongen... Alsnog ik vergeef em dit nooit!!!
Snel omhelsde ik amine en bedankt hem voor alles!!
Tot dat onze moment werd verstoord door iemand achter ons...
We keken naar achter en zien een jongen hij komt steeds dichtbij en tot we iemand zien die we liever niet willen zien.............

...............
Yasssineee
............


Hier nog snel een vervolgje voor jullie? Ik hoop dat jullie het leuk vinden....
En blijf stemmen !!!!!!!!

Anissa's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu