Sabah olmuştu.Yağmurla Bahar koltukta sarılmış bir şekilde uyuyorlardı.İkiside aynı anda uyandılar.Yağmurun gözleri şişmişti.Gözünden dökülen yaşları eliyle sildi.
Bahar
"Yater artık Yağmur ağlama değmez ağladığına gerçekten değmez."
Yağmur dünden beri ilk defa konuşmuştu.
"Evet arkadaşım değmez.Ama elimde değil ki.Resmen duygularımla oynadı.Ben onu ne kadarda sevmiştim oysa..."
Bahar hiçbir şey söyleyemedi.Çünkü Yağmur haklıydı.Sadece ona sarılmakla yetindi.Bu Yağmur için yeterliydi.En sevdiği arkadaşına sarılıp öylece ağlamak istiyordu konuşmak değil...Bahar kalktı ve kahvaltı hazırlamak üzere mutfağa yöneldi.Hazırlayıp getirince de Yağmurdan yemesini rica etti.
"Hadi arkadaşım bir iki lokma bir şey ye."
"Tabii ki de yiyeceğim.Sen beni tanımaz mısın arkadaşım.Mert yüzündenmi aç kalacağım?"
demişti ve gülmüştü Yağmur.
"İşte benim tanıdığım Yağmur hep böyle ol sakın dün geceki haline dönme fıstığım"
Yağmur gülmüş olabilirdi ama içi sızlıyordu.Yinede Bahara bir şey demeden yemeğini yedi.Yağmur biraz yalnız kalmak istemişti.Bahar ilk başta onu yalnız bırakmak istemese de gitmişti.Yağmur kendisine bi kahve yapıp müzik dinlemeye başladı.Arada gözünden gelen yaşları eliyle siliyordu en sonunda dayanamadı ve kendini dışarı attı.
Deniz kenarına gelmişti. Orada sevdiği banka oturdu ve denizi seyretmeye başladı.Birden bu bankta Mertle oturduğunu hatırladı.Mertle ilk kez burada sarılmışlardı.İlk kez tutmuştu ellerini.Yağmur yine ağlamaya başladı.
Derken telefonu çaldı.Arayan Candı.Yağmur kendini toparlamaya çalıştı ve telefonu açtı.
"Efendim Can"
Yağmur ne kadar uğraşsa bile sesi kötü cıkmıstı.Can Bahardan sonra Yağmurun en iyi arkadaşıydı.Yağmurun sesinden kötü olduğunu anladı ve hicbir şey söylemeden;
"Nerdesin?"diye sordu. Yağmur deniz kenarında olduğunu söyleyip telefonu kapattı.Can koşa koşa Yağmurun yanına gelmişti.Hemen onun yanına oturup;
"Ne oldu?"diye sordu.
Yağmur hıçkırıklar içinde;
"Mmerrtt"diyebilmişti sadece.
Can olanı anlamıştı ve daha fazla üstelemeden Yağmura sarıldı.
Yağmur hala ağlamaya devam ediyordu.Neredeyse nefesi kesilecekti.