...Am luat masina mamei si am pornit in drum spre scoala, vremea nu era deloc placuta soarele sa ascuns dupa norii cei negri si pufosi. Dupa cateva minute bune de mers am ajuns la scoala, am coborat din masina luandu-mi rucsacul, scoala era foarte mare vedeam cum se coborau foarte multi copii din autobuzele scolii am intrat cu pasi marunti pe poarta scolii, m-am dus in biroul directorului ca sa imi inmaneze lista cu orele mele de azi si am inceput cautarea salii de clasa. Multi elevi se uitau foarte ciudat la mine, iar eu m-am gandit ca e din cauza ca sunt nou venita, dar spre surprinderea mea am vazut o fata cu parul de culoarea castanei era atat de frumoasa si avea niste ochii foarte verzi.
-Buna, numele meu este Maddy Tomlinson am observat ca esti pierduta in aceasta scoala atat de mare, pot sa te ajut daca doresti(si imi zambi)
-Buna imi pare bine eu ma numesc Briana Gilbert, asa tare se observa?Poi, as avea nevoie de ceva ajutor.
-Ok care este prima ta ora( si i-am aratat lista si mi-a zambit din nou)poi, ai noroc o sa fim colege iar prima noastra ora este chimia haide cu mine.
-Iti multumesc.
-Nu ai pentru ce, si spune-mi de unde vii?
-Poi eu m-am nascut in Austin, Texas dar m-am mutat deoarece parintii mei nu se mai intelegeau deloc, acum locuiesc la bunica mea.
-Aha…poi bine ai venit in Boston sper sa ne intelegem si sa ne distram in acesti ani de liceu.
-Sper si eu( eram foarte uimita ca este atat de prietenoasa si are o voce atat de calda si placuta, ajunse in sala de clasa fiecare ne-am asezat in banci si Maddy statea in partea dreapta a banci mele. Profesorul a intrat in clasa era foarte frumos si tanar spre surprinderea mea, incepe sa se prezinte si apoi dupa 15 minute bate cineva la usa)
-Buna ziua domnule profesor, imi cer scuze ca am intarziat promit ca nu o sa se mai intample.
-Sper sa nu se mai intample tinere acum dute si ia loc.