-O cunosc pe bunica ta nu sunt prea multe familii cu acest nume.(se uita atat de atent la lantisorul meu iar eu speriata am luat alimentele si am fugit la masina . Dupa cateva minute de mers am ajuns acasa m-am dezbracat de hainele cele ude si am urcat sus la mine in camera dupa ce m-am schimbat am strigat-o pe bunica)
-Bunico, bunico, unde esti?
-Sunt aici draga mea, in bucatarie.Ce sa intamplat?
-Binco la supermarket m-am intalnit cu vanzatorul, sa uitat foarte ciudat la lantisorul meu si a spus ca te cunoaste.
-Este Jason Ray( a spus cu o voce mai groasa) te rog sa nu te mai apropii de el.
-Dar de ce ?
-Pentru ca este un om rau, te rog sa ma asculti.
-Ok bunico(si am urcat la mine in camera am lut jurnalul de pe birou si am inceput sa scriu’’Aceasta zi a fost o zis foarte ciudata , acest oras pare ca nu are viata este atat de pustiu si sunt foarte uimita de ce acel domn, sa uitat asa insistent la colierul meu. As vrea sa il intreb de ce m-a privit atat de insistent, dar bunica a spus sa nu ma apropiu de el chiar nu stiu ce sa fac, maine o sa inceapa scoala si nu stiu cum o sa fie in prima mea zi de scoala din acest oras, sper sa imi fac prieteni si sa ma inteleg cu ei’’, era ora 11:30 stateam la calculator si dintr-o data am auzit un urlet m-am speriat foarte tare si m-am uitat pe fereastra de langa patul meu erau doi copii care se jucam atunci am rasuflat linistita si m-am pus sa ma culc)
..Dimineta ora 6:30 o aud pe mama intrand in camera mea si spunand-mi sa ma trezesc dar eu eram atat de somnoroasa in cat nu o bagam in seama pana la urma dupa inca 10 minute de somn am hotart sa ma trezesc. M-am dus la baie , m-am spalat pe fata, pe dinti , apoi m-am imbracat cu o pereche de pantaloni negri si o bluza de un alb imaculat, parul imi era lasat pe spate, au luat rucsacul si jaketa si am coborat in bucatarie.
-Buna dimineata draga mea, cum ai dormit?
-Buna dimineata mama, am dormit foarte bine(si m-am asezat la masa uitandu-ma la farfuria cu cereale), mama imi pare rau dar nu pot sa mananc acum o sa imi cumpar mai tarziu un corn cu ciocolata te pup pa.