..Cand l-am vazut pe acel baiat eram foarte uimita avea o frumusete de nedescris iar cand am vazut ca se apropie de banca mea si se aseaza chiar in fata mea mi-au trecut multi fluturasi prin stomac, chiar nu stiam ce mi-sa intamplat ma uitam la el si speram sa se intoarca sa ii vad chipul si privirea lui, dar nu sa intors ci sa sunat iar profesorul ne-a dat ca tema sa facem un referat despre celulele albastre si celule rosii impartindu-ne pe grupe eu am cazut cu Maddy, m-am bucurat tare mult dar parca vroiam sa fiu cu tipul misterios.
-Ei Briana se pare ca o sa fim partenere la aceasta tema, chiar imi face placere sa lucrez cu tine.
-Si eu ma bucuru ca vom lucra impreuna.(Dupa inca alte 5 ore insfarsit era timpul sa merg acasa si sa ma apuc de teme deoarece vroiam sa merg in oras, la carnaval)
..Dupa cateva minute bune de mers am ajuns acasa, am intrat inauntru si am aruncat rucsacul pe fotoliu..
-Buna mami, ce faci?Ce avem de mancare?
-Buna ,Briana! haide aseazate la masa si povesteste-mi cum a fost la scoala.
-Poi a fost chear bine o fata pe nume Maddy mi-a aratat toata scoala , este foarte de treaba si o sa facem impreuna un proiect la chimie, a fost chiar minunat(am spus cu un zambet mare, iar dupa ce am terminat m-am dus repede in camera mea si am inceput sa scriu in jurnal’’Draga jurnalule, prima mea zi de scoala a fost uimitoare dar si foarte ciudata mi-am facut repede o prietena dar acum vine vorba de lucrul cel ciudat am fost foarte uimita in momentul in care m-am simptit atat de atrasa de acel baiat’’, m-am apucat repede de teme si dupa doua ore de studiat am hotarat sa ies in oras)
-Mama, as dori sa ma duc la carnaval poti sa imi imprumuti masina?
-Desigur dar sa ai grija, te pup.
-Pa.(am luat repede telefonul si niste bani si am pornit la drum intre timp am oprit la supermarket-ul unde era acel vanzator ciudat, cum am intrat inauntru sa uitat atat de insistent la mine dar nu l-am bagat in seama si am pornit la drum, am sunat-o repede pe Maddy sa o intreb daca va venii la carnaval dar nu mi-a raspuns asa ca i-am lasat un mesaj’’Buna, ma intrebam daca o sa vii la carnaval’’, dupa o ora de mers am ajuns in parcul in care se tinea carnavalul m-am dat jos din masina si am inceput sa analizez locul si sa incerc sa ma distrez. Erau o multime de oamnei costumati multe fete imbracate in diferite rochite era de-a dreptul minunat dar tot odata si infricosator)