..Dupa 15 minute ma suna Maddy
-Hey buna,Briana ce faci?
-Bine asteaptam telefonul tau sunt la carnaval, vii?
-Acum am ajuns si eu ne intalnim la roata cea meare. Pa( m-am indreptat cu pasi marunti pana la locul intalnirii ma uitam in jurul meu si vedeam atatea jocuri aveam in minte multe lucruri printre care si acel baiat de la scoala ma rugam sa fie si el la carnaval ca sa pot sa vorbesc cu el, dar am incetat sa ma mai gandesc la lucrul acesta si sa o caut pe Maddy)
-Hey, Briana sunt chiar aici.(si imi facu din mana)
-Hey, deci unde vrei sa mergem?
-Ma gandeam sa mergem la casa de groaza, ce zici?
-E o idee buna( cand am intrat inauntru era atat de intuneric, pe ici pe colo cateva luminite de diferite culori, ne-am speriat de moarte cand o papusa zombi sa napustit asupra noastra, am mers in camera cu oglinzi si ne vedeam corpurile in diferite forme ne distram de minune pana cand cinevaa imbracat intr-o haina neagra se uita la noi, eram tare speriate si incercam sa credem ca cineva ne face o farsa, dar nu era deloc asa ,acel baiat a fugit dupa noi, iar Maddy a cazut si sa lovit la mana si la cap, dupa 10 minute de alergat am gasit iesirea din casa groazei)
-Nu sunt deloc bine, ma doare ingrozitor capul si mana dreapta(si incet lacrimile sau scurs pe obrazul ei)
-Hai sa mergem la spital ca sa te bandajeze( ne-am urcat repede in masina si am pornit la drum, eram atat de speriate si ingrozite, i-am lasat mamei un mesaj cu ce sa intamplat si ca voi ajunge curand acasa)
-Am ajuns ( am spus eu, iar dupa 15 minute Maddy a iesit din cabinetul doctorului)