Surprize

164 3 0
                                    

După o plimbare prin parc si prin Mall am ajuns in sfarsit acasa.Mi-am aruncat ghiozdanul si am urcat in camera mea.Era seara si eram obosită asa ca nu am putut sa descopăr secretul usii.
Dimineata m-am trezit mai devreme.Am profitat de lucrul asta si am hotărât sa merg după usa aia. Când am încercat sa bag pinul s-a deschis o usa, dar mai era ceva pe care scria in alta limba.Trebuia sa investighez un pic asa ca am coborât la mama sa o întreb pe ea daca stie ceva.Dar inainte sa o întreb, sa incerc sa transcriu si eu scrisul se pe usa.
-Buna dimineata,scumpo!
-Buna dimineata,mamă!
M-am gandit sa ii spun ca am un proiect la istoria.
-Mama ma ajuți cu ceva??
-Da,sigur,ce e?
-Pai am la istorie un proiect.Si uite ne-a dat si un exemplu pe care trebuie sa lucram.
Mama s-a uitat cu atentie si a spus ca asa se scria mai demult.
Mi-a explicat si ce inseamna fiecare cuvant, eu notandu-le pe o foaie.Era o ghicitoare.
M-am întors in camera mea si m-am gandit toata ziua la ea.
"E un loc unde numai tu poți merge s-au atinge"
Ma gândeam ca poate e doar despre mine, dar oricine putea citi, asa ca cu avea logica.
Asa ca am sunat-o pe Jully si mi-a spus ca e un loc unde nimeni nu a mai intrat si numai o persoana specială poate sa o faca .
Ne întâlnim langa o pizzerie si de acolo mergem dar nu stiu unde.

AnetUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum