E marti ceasul ala afurisit suna.Ma ridic cu greu din pat si merg sa fac un dus.Relaxata ma pun in fata televizorului si il pornesc.A trecut o jumatate de ora, intra mama.
-Anet ce faci aici ar trebui sa fi la scoala!?
-Dar mama e sambata.
-Nu e marti, si stai tu nu aveai azi de dat examenul de final de an??
-Da o sa il dau marti.
-Pai azi e marti.
Si imi iau telefonul.Ma uit si vad 06.07 marti.Repede imi iau ghiozdanul si o tulesc spre scoala.Bineinteles ca am pierdut expresul si am intarziat.Dar ca norocul ca am pris examenul daca l-as fi ratat mama mar fi certat de numa si nu mai vreau alta pedeapsa.
-Ceau Jully!
-Ceau de ce ai intarziat asa?
-Am uitat ca e marti si am pierdut si expresu.
-Ce naspa!!
-Da ma rog nu mai conteaza.Acum trebuie sa ma concentrez doar la egzamen.
-Dar cand il ai??
-Dupa geografie.
-Da succes!!
-Mersi pa!
-Pa!
Ora de geografie s-a terminat asa ca acum urma examenul.Am invatat o gramada pentru el si chiar trebuia sa iau o nota mare.
*acasa*
-Ceau mama!
Nu am primit nici un raspuns am crezut ca nu m-a auzit asa ca am mai salutat o data.
-Ceau mama!!De ce nu vorbesti cu mine?
-Oare cine e ametit si nu stie ce zi e??
Dupa asta stiam ca urma o morala.
Asa a si fost m-a tinut cam 2 ore dar eu ma gandeam doar la usa aia misterioasa.
Seara a trebuit sa ii si povestesc din cartile pe care le-am avut de citit.Evident ca nu am citit nici una asa ca nu mai am voie la televizor.
CITEȘTI
Anet
RandomEste o carte despre o fata pe nume Anet care s-a mutat intr-o casa noua si a descoperit ceva,ceva care ii va schimba toata viata.