A mai trecut un an si eu tot nu am reusit sa descopar ce e misterioasa usa.In ultima vreme de cand am intrebat.o pe mama despre bunicul sa purtat din ce in ce mai ciudat.Mi-am dat seama ca imi ascunde ceva.
Dar daca mama nu voia sa imi zica nimic despre bunicul atunci trebuia sa caut pe net.
Domnul Hubert al 2-lea:Nici un rezultat.
Nu am primit nici un rezultat despre el de parca nu ar fi existat.
-Buna Jully!
-Ceau!
-Nu o sa iti vina sa crezi!
-Ce?
-Am cautat pe net informatii despre bunicu si nu am gasit nimic.
-Anet inca te gandesti la seifu ala?
Anul asta a aflat si Jully despre seif.
-Da pai e foarte important sa vad ce e in el.
-Auzi nu mai pot vorbi ca mama a plecat si trebe sa stau cu baiatul unei colege de a ei.
-Si daca vin si eu sa te ajut?
-Ai vrea?Ar fi super!
-Da si asa am putea sa mai vorbim si despre seif.
-Ok ne vedem.
-Bine ajung in 10 minute.
-Bine pa.
-Pa.
Cand in sfarsit am ajuns sa ma vad cu Jully am reactionat de parca nu ne.am mai fi vazut de o vesnicie...Intru in casa si dau peste un copilaș pe nume Alex care nu cred ca avea mai mult de 5 ani fac cunostinta cu el si ma întind împreună cu prietena mea pe canapeaua moale din sufragerie.
-Bine deci ce ai de gând să faci cu seiful?
Ma intreaba Jully puțin ingrijorata.Oftez si dau ii raspund încet.
-Nu stiu adica e complicat vreau sa aflu ce e dar parca universul nu tine cu mine, plus nu am reusit sa aflu nimic nou nici de la mama.
-Daca vrei sa te ajut cu ceva sa ma anunti, ok?
-OK.
Dintr-o dar se aude un sunet ciudat ca si cum s.ar fi spart ceva ma in drept îngrijorată spre bucătărie si il vad pe Alex foarte speriat stand in mana cu un glob de sticla sau ce a mai rămas din el.
-Alex ce ai facut?
-Nimic, zice el cu o inocență în glas.
Jully se pregătea sa îl certe dar o opresc la timp.
-Lasă.l Jully e doar un copil nu ai ce să îi faci.
Începem să strângem dezastrul facut de el.Intre timp Jully imi povestește despre Thomas era un băiat nou la noi la școala si ei i se părea foarte drăguț.
-Auzi An cum sa fac sa ies undeva cu Thomas?
-Pai nu stiu ai vorbit cu el pana acum?
-Da si mi se pare ca si el mai place, ce sa fac?
-Nu stiu trebuie să mă mai gandesc...
Aveam foarte multe pe cap si cu seiful si cu scoala si acum trebuia sa ma gandesc si la un plan bun pentru Jully.
CITEȘTI
Anet
RandomEste o carte despre o fata pe nume Anet care s-a mutat intr-o casa noua si a descoperit ceva,ceva care ii va schimba toata viata.