Pedeapsa

152 3 0
                                    

Mama m-a pedepsit ca am facut grafitti pe pereții scolii, trebuie sa citesc o carte groasa intr-o saptamana. E nasol pentru ca mie nu îmi place sa citesc.
Am mers in sufragerie unde era o biblioteca mare sa îmi aleg o carte.Nimic nu părea interesant.Dar pe ultimul raft era ascunsă o carte pe care scria "Prietenul unui vampir",a sunat interesant si am luat-o sa o citesc.
Am mers in bucătărie sa ii spun mamei ca mi-am gasit o carte.
-Mama, uite mi-am luat o carte din biblioteca.Se numeste "Prietenul unui vampir".
-Nu,nu ai voie citesti cartea aia, nu ai voie nici sa o rasfoiesti!!!!
-Dar de ce???!!!!
-Ca asa spun eu. O sa-ti aleg eu cartea.
Si a plecat,a ascuns cartea.
-Uite citeste asta!!
-"Prințul fercit"! hai mama, e o prostie.
-E ceva educativ.
-Da pentru clasa 1.
Am luat cartea si am fugit in camera mea.Am încercat sa o citesc dar nu ma puteam concentra, ma gândeam doar la ce sa intamplat si la cum a reactionat mama când i-am arătat cartea.
După doua săptămâni mama si tata trebuiau sa plece in Germania. Rămâneam singura acasă pentru o saptamana.Era perfect, era momentul in care sa aflu ce e cartea pe care mama a ascuns-o.Am cautat in toata casa, in afara de camera mea.Nu m-as fi gandit ca mama o sa ascundă cartea in camera mea pentru ca e un dezastru, si nu are curaj sa intre.Asa ca a trebuit sa fac curat ca sa gasesc cartea.
După o ora, am terminat in sfarsit.M-am uitat in dulap după birou si in toata camera dar nu era nicăieri. Dar nu m-am uitat intr-un loc, sub pat.Exact acolo era.Am luat-o, si când am deschis sa o citesc am descoperit un album al bunicului meu.Am răsfoit si am vazut o poza foarte interesanta.Era cu niste prieteni care aveau colți, nu stiu daca erau adevărați.Când se vor întoarce părinții mei ii voi întreba ce e cu poza asta.

AnetUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum