Cea mai buna zi

36 2 0
                                    

Azi era o zi super pentru ca diriga era plecata la nu stiu ce intalnire a profesorilor asa ca nu era in oras.Am profitat de asta si m-am imbracat toata in negru adica culoarea mea preferata.Prima ora am avut desen, o iubesc pe profa de desen pentru ca ne lasa sa desenam ce vrem.Stau linistita in banca mea desenand si gandinduma la ce e cu cartea aia care mi-a ascuns-o mama.Dintro data bate cineva la usa.
Erau niste baieti care imparteau fluturasi cu selectie pentru volei.Asta mi-a atras atentia si vroiam sa merg si eu ca sa nu ma mai gandesc atata la scoala si sa ma relaxez.Dupa scoala aveam de gand sa o intreb pe mama daca ma lasa sa merg.Am si uitat ca azi ne aduce exmenu.
Intra profa se uita si incepe sa ne imparta lucrarile.A venit la mine si m-a intrebat:
-Ce s-a intamplat Anet??
Am dat din umeri.Ea mi-a intins lucrarea si am vazut nota 10 nu mi-a venit sa cred am luat-o in brate pe profa de bucurie.
-Felicitari!!
-Multumesc!!
Vroiam doar sa ajung acasa sa le spun parintilor.
-Jully ghici cat am luat la egzamen!
-Cat??
-10!
-Bravo Anet teai descurcat, super!!
-Bine eu trebuie sa plec.
-Ai terminat?
-Da.
-Bine pa!
-Pa!
Am zambit tot drumul era cea mai buna zi.
-Mama ghici cat am luat la examen??
-Te-ai descurcat?
-Da am luat 10.
-Super, bravo!! Vezi ca se poate.
-Da bine si am o intrebare pot sa merg la o selectie pentru volei?
-Pai cand?
-Sambata la sala de sport din centru.
-Ma mai gandesc.
-Hai mama am luat 10 la egzamen nu crezi ca merit?
-Bine pai bine.
-Iiieee mersi mami.
-Bine hai fati temele.
-OK.

AnetUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum