Dengesiz - 1

279 21 7
                                    

Ağzı leş gibi alkol kokan pisliğin altından kalkmaya çalışıyordum ama izin vermiyordu. Dudaklarını boynuma dokundurmak için bir hamle yaptığında avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım. Ciğerlerimi yırtarcasına bağırıyordum. O sırada bize doğru koşarak gelen Mert' i gördüm. Galiba antremandan çıkmıştı çünkü üzerinde adidas bir kapri ve terlemis durumda olan beyaz dar bir kazak vardı. Vücudu o kadar güzel ki, omuzlarının genişliği kasları, boyu... Sanki allah onu özenerek yaratmıştı. Ama benim tipim değildi. Birazcık ineklerle takılıyordu. Ben ise çılgın arkadaşlarımla takılan özgür bir kızdım. Ben iç sesimle konuşurken ani bir sarsılmayla irkildim. Mert tepemde ki ayıya yumruk atmış ve onu üzerimden kaldırıp, bir tarafa ittirmişti. "İyi misin" bu ses ile duraksamam bir oldu. " Şeyy ewet iyiyim, o ayı beni bir oyuncak bebek gibi kullanıyordu." duraksadım. "Sanırım teşekkür etmem gerekiyor" dedim ve yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirdim." Önemli değil senin öyle bağırdığını duyunca panikledim" dedi ve o da gülümsedi. Benim de gözlerim yırtılmış pantolonuma takıldı. Çok beğenerek almıştım. Ama yırtılmıştı. Olsun yırtık da güzel di. O sırada ani bir hamle yapıp ayağa kalktım ve yere çömelmiş olan Mert' e elimi uzatarak kalkmasına yardım ettim. "Biraz yürüyelim mi hem tanışmış oluruz" dedim. İçimde kabul etmeyeceğine dair bir sürü düşünce varken "Olurr" dediğini duydum. Olduğumuz ara sokaktan yavaş adımlarla parka doğru ilerlerken "Hadi daha yakından tanışalım" demesiyle dalgınlığım bir süreliğine düzeldi ve " İlk önce ben başlıyorum" dedi. Ben de tamam anlamında kafamı sallayarak gülümsedim ve ilk kez yüzüne dikkatli bir şekilde baktım. Yüzü pürüzsüzdü ve yeşile çalan mavi gözleri vardı. Bu gözleri gözlerime dikti ve o gözlerinde ki derinliği o an hissettim. "Heyy başlıyım mı ?"
"Mmm.. Pardon dalmışım anlat hadi kendini" dedim ve o anlatmaya başladı. "Bildiğin gibi ben Mert, aynı okula gidiyoruz. Ben genellikle basketbol oynarım ve müziğe bayılırım. Pek eğlenceli görünmeyebilirim ama yerine göre eğlenceli olduğumu da bilirim" dedi duraksadı ve " Peki sen?" dedi ve başını çevirerek bana baktı maviş gözleriyle... " Hmm ben Elisa işte okul arkadaşıyız. Ben gerçeği söylemek gerekirse derslerime önem vermem ama derslerim iyidir. Ben daha çok tenis oynamayı, Hip-Hop gibi dans çeşitlerini denemeyi seviyorum. Dans kursu alıyorum hatta. Ama daha çok çılgın şeyler yapmayı seviyorum en çokta duvarları spreylemeyi... İşte öyle" ben sözümü bitirdiğimde duraksadı ve " Sprey " dedi umut dolu gözlerle. Sanki yapmak istiyor gibi. " Yapar mısın" dedim ve anında "Tabiki" dediğini duydum ve ona "Beni takip et Sprey yapılmak için bildiğim çok güzel bir yer var" dedim ve hızlıca yürümeye başladım. O da peşimden geliyordu. Eminim ki şuan gülümsüyordu...

İlk bölüm olduğu için daha çok kişileri anlatmaya yönelik bir bölüm yapmaya çalıştım daha olaylara giriş yok gibi ama aklımda çok güzel konular var lütfen okursanız yorum yapın Vote verin ve kitabımı arkadaşlarınıza tavsiye edin ;)

DengesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin