O luam de la capat..

370 13 0
                                    

Bip...Bip. ..Bip
Ah...telefon handicapat.
Isobell grabestete ca o sa intarzii la scoala!-striga mama din sufragerie.
Bine disperat-o! ii spun eu in cele din urma.
Cu ce ma imbrac!? Isobell puneti mintea aia la contributie. Bine deci o sa-mi iau o pereche de colanti negri un maieu transparent alb cu dungi negre si o camasa prinsa in jurul taliei. Nu am ales o tinuta prea complexa din cauza ca sunt complexata ca sunt grasa chiar daca cantarul spune altceva. Da sa zicem ca sunt putin depresiva si ca mereu ma gandesc ca mai bine ma tai decat sa imi continui viata mizerabila, in tara de unde am plecat nu prea aveam multi prieteni ci doar o fata cu care ma intelegeam perfect ea era stalpul meu de sustinere dar uite ca trebuia sa ma mut si sa imi las unica persoana la care tin.
Da pe langa asta am si o mama obsedata de auto-disciplina si cu care nu prea comunic ,cu tatal meu nu am ce discuta el ma iubeste iar eu il iubesc insa nu prea vorbim asta e o parte din depresia mea totusi pe scurt sunt o ciudata fara prieteni.
Cred ca am stat prea mult in gandurile mele si vad ca ceasul e 7:55 ...cacat strig si o iau pe scari in jos ,o salut pe mama si o iau spre statia de autobus .
Ajunsa Intr-un sfarsit in statie vad ca mai sunt niste fete pe acolo,unele sunt imbracate in intregime in roz clar pitipoancele scolii pe langa amalagul roz de fete imi atrage atentia o fata imbracata intr -o rochita neagra in still rock si niste bocanci negri in picioare sincera sa fiu si eu as purta asa ceva dar din cauza complexitati mele si a taieturilor de pe picioare nu pot ...aia e faptele au consecinte .
Merg in drum spre ea , insa.....

Ce crede-ti este cat de cat ok nu stiu e prima oara cand postezi. ..de citit am citit sute de povesti de pe acest site insa de scris nici de cum. Spor la citit gargauni 🙊🙉🙈💙

Depresie Sau Iubire !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum